Foto bij Chapter Two.

Eline Rachael Bonneville.

Eline's POV:

Ik keek naar Harry en ik knikte wat afwezig. ''That's the point, dat kan je niet, het is en zal zo blijven.'' Ik zuchtte en ik stond op. Natuurlijk kon erwat veranderen maar ik had geen zin om zielig te doen waar Harry bij is. I'll be alright since big girls don't cry. Ik keek naar m'n schoenen en toen naar Harry. Wauw, hij is echt zo perfect. Die krullen, die glimlach, die ogen, alles. Ik glimlachte even naar hem en ik liep naar de soort van woonkamer. Wat is zo'n bus toch groot mompel ik. Ik plofte naast Liam neer en ik keek even naar Danielle. Wauw, Danielle en Liam zijn echt zo cute samen. Ik glimlach en ik speel met m'n blond krullende haar. Ik keek op m'n blackberry en ik zie dat een tweet heb van Kayla. ''@KaylsluvesNiall: Heey Elien, dude, we missen je gek, is het leuk met Harry? Tell me everything, are you already married?'' Ik begin te lachen. Echt typish Kayla. Ik begin snel te typen met een glimlach.''@ElineheartHarry: Nee, Kayl, stop haha.'' Ik verstuur de tweet en ik stop m'n telefoon terug in m'n zak. Ik loop naar de keuken en ik schenk wat te drinken in. Nadenkend over de tour drink ik m'n sap op. Opeens hoor ik Louis' stem naast me. ''Eline!'' Louis schreeuwt m'n naam. Verbaasd draai ik me om en ik kijk recht in Louis' lachende gezicht.''Where are you with your mind girl? By Hazza?'' Ik grom even en ik rolde met m'n ogen.''Louis..'' Ik zei het licht geïrriteerd en ik kijk hem aan.''Maar wat is er?'' Ik kijk hem vragend aan terwijl ik een koekje in m'n mond stop.''Nou, Niall, Liam, en de rest wouden je vragen of je zin hebt om vanavond mee naar het huis te gaan, we stoppen even voor een paar dagen, gewoon om te relaxen.'' Ik nik en ik bijt op m'n lip. ''That's okay, I'll pack my stuff right now.'' Ik loop terug naar het kleine kamertje en ik prop alles terug in de koffer.

Later op die avond.
Harry had heerlijke lasagne gemaakt met Louis en ik ruim alles op zodat de jongens zich even kunnen relaxen. Ik trek een trui aan en ik loop terug naar buiten. Niall speelt liedjes op z'n gitaar en de rest zit bij het vuur dat we hebben gemaakt. Ik ga naast Harry zitten en ik glimlach. Ik kijk naar het vuur en ik bijt op m'n lip. Het was ondertussen al donker en ik ril even van de kou. Ik voel Harry's arm om m'n schouder en voorzichtig leg ik m'n hoofd op z'n schouder. Liam knipoogt naar me en lachend steek ik m'n tong uit. Harry gaat met z'n hand door m'n krullen heen en ik bloos even. Gelukkig is het donker denk ik. Ik gaap en ik sta even later op. Het is nu al half 1 s'nachts en ik zeg good night tegen iedereen en ik liep naar Harry's kamer. Gelukkig staan er twee bedden. Ik trek m'n pyjama aan en ik zet de tv aan. Ik kijk nog even naar MTV en even later zet ik de tv aan. Ik ga goed liggen en ik sluit m'n ogen. Na vijf minuten val ik al snel in slaap. Dromend over deze té perfecte dag.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen