Foto bij thunderclap

Je hoort de voordeur achter je dicht gaan. Je ziet dat je BFF Samira nog naar je zwaait. Je zwaait snel nog even terug en doet doet dan je paraplu open en doet hem snel boven je hoofd. Je hoord de spetters hard op de paraplu vallen. Je loopt de trap van Sams appartement af naar de stoep. Het is niet zo ver lopen naar huis. Maar in de regen en onweer is het minder leuk. Je loopt snel naar het zebrapad en wacht tot het stoplicht op groen is. Opeens is er een felle bliksemflits met meteen daar achteraan een harde donder. Je schrikt zo erg dat je een paar stappen vooruit doet. Het regent zohard dat je amper nog voor je kan kijken. Zo zie je ook de auto niet die nog naar je toetert en probeert te remmen. Maar het is al te laat. Je komt met een harde knal tegen de auto aan. Je hoort vaag nog de sirene van een ambulace en een stekende pijn in je benen. Daarna herriner je je niks meer.

Je word wakker in een kamer. Je ziet tegenover je een oude opa liggen. Achter hem aan een muur hangt allemaal ingewikkeld apparatuur. Allemaal draden en computers. Ziet dat er bij jou allemaal hetzelfde uit? Je raakt in paniek. Wat is er met je gebeurd? Je tilt het deken een stukje van je af. Zover dat lukt dan. Je zit je benen in het gips en een gehechte snee in je buik. Je legt het deken weer over je heen en wilt aan het touwtje trekken als je hulp nodig hebt. Dat weetje doordat je oma ook in het ziekenhuis heeft gelegen. Zij is al overleden? Je wilt het touwtje net beetpakken op het moment dat er een dokter binnen komt.


En.. wat vinden jullie ervan? Laat please een reactie achter.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen