Foto bij 3.Een onverwachte wending

Ellen is gewond naar het ziekenhuis gebracht. Hoe gaat Hai hier mee om ? Ton is gearresteerd door agenten Vromans en Overbeek.

Hai zit bij het bed van Ellen. Haar arm zit ingewikkeld in verband. Hai kijkt bezorgd naar Ellen. Ze ligt onder narcose. Opeens loopt dokter van Londen naar binnen. Ze kijkt bezorgd. 'Meneer Berden ? '. Hai kijkt van Londen aan. 'Wat is er ? '. 'Ik wil nog een extra testje met Ellen doen. Ze reageerde wat slecht op een antibiotica kuur '. Hai schrikt. 'Ik moet even bloed afnemen '. 'Van waar krijgt Ellen die antibiotica kuur ? '. 'Wegens de rookontwikkeling bij de brand. Ze heeft tijdens haar bewusteloosheid nogal veel rook binnen gekregen. Dit is schadelijk voor de longen '. Hai knikt. 'Ga u gang '. Van Londen pakt een spuit. Ze steekt hem in Ellen haar arm. Daarna neemt ze bloed af. Hai kijkt bezorgd toe.

Ton zit in zijn cel. Hij is verveeld. Hij zit nu al 5 uur vast. Opeens loopt Agente Overbeek naar binnen. Ton kijkt haar geergerd aan. 'Hoelang blijft u me hier nog vasthouden ? '. 'Zo lang het nodig is , meneer Lokhoff '. 'Ik ben onschuldig '. 'We hebben sporen gevonden. Het komt over een met u DNA '. Ton schudt zijn hoofd. 'Ik werkte bij VVV , dus het was logisch dat er sporen van mij zijn '. Overbeek zucht. 'U werkt niet echt mee , he ? '. 'Omdat ik er niets mee te maken heb '. Ton staat op , en schopt zijn stoel weg. 'Hou u gedeist '. Ton bijt op zijn lip. Opeens loopt agent Vromans naar binnen. 'Will Boessen is er. Hij wil een verklaring afleggen , omtrend de brand '. Overbeek knikt. Ton kijkt twijfelend naar Vromans.

Hai pakt zijn mobiel. Hij belt de politie van Venlo. Hij wil informatie over de brand. Agent Vromans neemt op. 'Politie Venlo , met Chris Vromans '. 'Goedenavond , u spreekt met Hai Berden van VVV-Venlo. Ik kom even vragen naar de stand van zaken '. Chris knikt. 'We hebben Ton Lokhoff vrijgelaten. Will Boessen beweert dat Lokhoff op het tijdstip van de brand bij hem was '. Hai springt op. 'Dat is verdomme klink klare onzin '. 'We hebben een getuige dat het waar is. Een buurvrouw van Boessen '. 'Dat mens speelt het spelletje mee. Misschien betalen Lokhoff en Boessen haar wel , om Ton vrij te pleiten '. 'Niets wijst er naar '. 'Jullie vinden het uit '. Hai drukt boos zijn mobiel uit. Hij is gefrustreerd. Even later pakt hij zijn mobiel weer. Hij typt het nummer van Wim Dusseldorp in. 'Met Wim '. 'Met Hai. Ik wil binnenkort het ontslag voor Will Boessen regelen '. ......

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen