Foto bij Chapter 1

" 1..2..3 Happy Birthday !' en de muziek trilt weer door mijn lichaam. het is vandaag mijn feest because it's my bithday. Mijn leeftijd ? zeventien eindelijk. Mijn vrienden komen op mij af 'oh you look good in your oufit en nemen me mee naar de dansvloer 'Woeh'hoor ik Puck over de muziek. Ik dans mee maar of ik me echt zo vrolijk voel , nee. waarom ja daar kan ik zelf ook niet op komen.mijn vrienden dansen van mij weg. Ze zijn geweldig maar nu ik weet niet.Naast de uitnodigingen is het ook een open feest anders was het leeg en een stuk minder leuk.Net als ik bijna van de dansvloer af ben, komt er een jongen tegen aan staan. Ik ruik de lucht van drank.Ach hij ziet er wel leuk uit, zijn handen vormen zich om mijn borsten 'youre hot''go away!' ik sla hem van me af en vlucht weg naar de wc.Ik kijk in de spiegel dat meisje in de spiegel ziet er niet uit gaat er door mijn hoofd. Ik maak m'n gezicht nat.Dan hoor ik iemand iemand lachen en even later voel ik iets druiperigs in mijn haar lopen. Waarom word er op mij gepikt? 'Oh that was rude'er staat een jongen tegen een wc hokje aan. 'oh this yea' ik word er weer aan herinnerd. 'i'll help you'hij komt naar me toe lopen."ieghh'ijskoud water druipt er langs mijn nek. 'Sorry but if you want this out of your hair'' .'is hard to get out, if you would go with me to my house we can try to get it out en dry your hair. i'm George by the way' 'I'm Jayla thanks for your help' 'It's a plesure to help a lady like you'. Ik voel dat ik begin te blozen. 'now let's go then because i probably look horrible' hij lacht zo schattig.'do they pick on you often ?' 'yeah sometimes' 'why?' 'i don't know' ik zou het niet weten en nu gaan er te veel gedachtes om in mijn hoofd. 'youre pretty en i think also fun. mabye people can stand that' een glimlach vult mijn gezicht. 'Do you mind that we leave on your party because then i feel terrible' 'No i didn't had so much fun, you can do nothing about what's happend'.
ik volg hem naar buiten, hmm frisse lucht. 'are you alone? i mean did you came alone?' lach ik. 'No a few friens are there to' 'oh fun' 'No their drunk' 'oh and youre not why ? ' 'I don't like that, you do stupid things'.'so what are we gonna do after we fixed my hair ?'breng ik in het gesprek. hij kijkt me aan en glimlach 'we can trow a little party? '. door in de kou te lopen met nat haar krijg ik het toch wel koud. 'it's cold this evening' en ik wrijf over mijn armen in poging mezelf warmer te krijgen. 'were almost their'.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen