Foto bij Deel 024

It's funny ^^

‘Zaterdag 14September’

Uiteindelijk zijn we samen uitgegeten en vertrekken weer de dierentuin in. ‘Ik kijk wat rond en al snel word ik door Tom mee getrokken naar de bloemen en vlinder tuin. Al snel ploft hij daar op een bankje en tikt zachtjes naast hem zonder na te denken plof ik naast hem. ‘Langs mijn gezicht vliegen wel 100e vlinders, en een heerlijke geur van bloemen vult mijn neus. Ik voel hoe Tom een arm om mijn heen slaat en me aankijkt, even weet ik niet wat ik moet doen. ‘Al snel draai ik me gezicht en geef Tom een lieve glimlach, ik voel dat Tom mijn een stukje dichter tegen zich aan drukt. Nu zie ik niet alleen vlinders maar ik voel ze ook door mijn buik gaan, ik ben dus echt stapel gek op hem! “Voorzichtig duwt Tom een plukje haar achter mijn oren en kijkt me erg lief aan en drukt zachtjes een kusje op mijn slaap. Een heerlijk gevoel giert er door mijn lichaam, ik voel ook dat mijn wangen rood en warm worden! “Ik voel hoe Tom zachtjes mijn gezicht beet pakt en hem zijn kant op richt, al snel voel ik net een kusje naast mijn lippen, ik glimlach ondeugend zijn richting op.

'Maar dan opeens voel ik zijn lippen op die van mijn, zachtjes open ik mijn mond en laat alles aan Tom over!“Hier zit ik dan midden in de vlindertuin op een bankje zoenend met Tom! Zachtjes geef ik Tom een minikusje en laat zijn lippen los, dit keer ga ik het niet verzieken. Ik kijk recht in zijn chocolade bruine ogen, ik geef hem een lieve glimlach en leg mijn hoofd zachtjes op zijn schouder. ‘Het is hier mooi zeg ik dan zachtjes, ik voel Tom lichtjes knikken en hij geniet van mijn aandacht. Heel voorzichtig til ik mijn hoofd op en probeer mijn lach in te houden, snel pak ik mijn mobiel en maak een foto van Tom. Al snel begint Tom mijn verbaast aan te kijken en trekt zo mijn telefoon uit mijn handen en bekijkt de foto, oh my god er zaten gewoon 3 vlinders op me pet grijnst hij. “Ik zet een grote glimlach op, tjaa daarom moest ik dus lachen. Tom geeft me een speels tikje, samen staan we van het bankje op en beginnen verder te lopen.

Uiteindelijk komen we bij de Giraffe aan, we hebben geluk het is voedertijd. Ik bekijk de Giraffe met aandacht, maar al snel word ik uit mijn trans gehaald. “Ik kijk snel op en zie dat ik een Giraffe wat te eten mag geven, ik glimlach even en geef het beest voorzichtig eten. “We zijn klaar en voelen ons behoorlijk moe.We besluiten maar richting de uitgang te gaan, we lopen er al inmiddels 5uur rond. “Nog snel lopen we naar de balie voor de foto’s en nemen er allebei een. Hand in hand lopen we richting de auto, het was een leuke dag Tom! ‘Ik geef hem een klein lief kusje op zijn wang, meteen worden zijn wangen rood. In de auto hangt er een stilte, heel soms geeft Tom mijn een glimlach en richt zich dan alweer snel op de weg. Uiteindelijk komen we bij mijn huis aan, en alweer bedank ik Tom, ik geef hem dit keer een klein kusje op zijn mond en loop langzaam naar de deur. “Ik zwaai nog even richting Tom en loop dan langzaam naar binnen toe, binnen aangekomen plof ik langzaam op de bank en denk aan deze geweldige dag samen met Tom! Dit vergeet ik dus echt niet meer.

Reageer (5)

  • XhumAnLIENx

    AAahhhhh How Cute is That!!!!! Awesom en sorry dat ik zolang niet reageerde! :X

    1 decennium geleden
  • ImaginaryWorld

    je schrijft egt heel goed :)
    sorry voor het lange tijd geen reacties te plaatsen.
    gaat snelverder pleas!

    1 decennium geleden
  • ernie1

    aaaah mooi

    1 decennium geleden
  • leintje

    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • RinKagamine

    aawhhhh lovely x)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen