14.
Reacties/kudo's?
Loveyouuu!
Ik werd wakker van een kus op mijn voorhoofd. Ik opende mijn ogen en keek in het gezicht van Taylor.
“Hee schoonheid,” fluisterde hij.
“Hee!” antwoordde ik nog een beetje hees.
“Heb je vandaag al wat te doen?”
“Hmmm, nee. Hoezo?”
“Mooi, dan kun je met mij mee!” grijnsde Taylor.
“Wat gaan we doen dan?”
“Dat zie je zo wel. Hop, uit bed!”
Ik glimlach om Taylor zijn enthousiasme en ik kom overeind. Ik geef hem snel een kusje op zijn mond en stap dan uit bed. Ik schuif de gordijnen opzij en maak de balkon deuren open. Ik adem de frisse lucht in. Taylor komt achter me staan, slaat zijn armen om me heen en drukt een kusje in mijn nek.
“Ik ga even naar mijn hotelkamer om me om te kleden, oké? Ik kom je over een uurtje ophalen!”
Ik knikte en draaide om. Snel drukte ik nog een kus op zijn mond.
Aangekleed en al liep ik naar beneden. Mara zat aan de keukentafel
“Goedemorgen!” zei ik blij.
“Morgeh!” kwam er dof uit Mara’s mond.
Rose kwam vrolijk aanlopen met een bord vol lekkere broodjes.
“Good morning Jas! Mara heeft een beetje last van haar kater!” grinnikt Rose.
Ik moest lachen om Mara’s gezicht en pakte een broodje van het bord.
“Hebben jullie een leuke avond gehad?” vraag ik nadat ik een hap brood had doorgeslikt. Ik kijk van Mara naar Rose en weer terug. Rose begint helemaal te stralen.
“O god, tell me Rose!”
“Nou, eerst heb ik met Brandon gedanst! Heb je weleens in zijn ogen gekeken? Die zijn zo mooi!”
Ik knikte instemmend en pakte een nieuw broodje van de schaal terwijl Mara met haar hoofd op haar armen voor me lag te kreunen. Ik schoof een glas water naar haar toe en lachte.
“Ga verder,” zeg ik tegen Rose.
“Ja, nou en toen hebben we samen over het strand gewandeld. Het was zo romantisch Jas! Echt!”
“Super Rose! Ik ben echt blij voor je! En nu?”
“Hij heeft gevraagd of ik straks weer naar het strand kom!” antwoord Rose blozend.
“Wauw, geweldig Rose!”
De bel ging en ik sprong op.
“Dat is Taylor. Veel plezier Rose! O en Mara, drink dat water, neem een paracetamol en ga slapen. Dat helpt!” grinnik ik.
Ik trok de deur achter me dicht en Taylor pakte mijn hand. Zo liepen we zwijgend, genietend van het weer, de duinen in. Plotseling bleef Taylor staan en wees naar de zee. Ik moest goed kijken, maar zag toen wat hij bedoelde: 3 dolfijnen sprongen achter elkaar door de golven. Het was echt een super mooi gezicht. Taylor draaide zich weer naar mij toe. Hij pakte mijn beide handen vast en keek me diep in de ogen.
“Jasmin, ik weet dat we elkaar nog niet zo lang kennen, maar ik… Ik ben gewoon echt gek op je…”
Verlegen keek ik naar beneden en mijn haar waaide in mijn gezicht. Taylor streek mijn haar weer naar achter en plaatste zijn wijsvinger onder mijn kin en duwde mijn gezicht zachtjes omhoog.
“Jasmin, wil je mijn vriendin zijn?” vroeg hij, lichtelijk verlegen.
“Ja…” fluisterde ik.
Onze gezichten kwamen dichter bij elkaar en ik voelde zijn lippen op de mijne branden. Onze lippen paste precies op elkaar. Ik sloeg mijn armen om zijn hals en voelde hij zijn tong over mijn lippen streek. Gewillig opende ik mijn mond en onze tongen begonnen passievol om elkaar heen te draaien. Taylor beëindigde onze zoen met een lief kusje en glimlachte.
“En nu gaan we een ijsje halen!” grijnsde hij. Hij bukte en legde een arm in mijn knieholtes en de ander op mijn rug. Hij tilde me op en grijnsde. Ik lachte.
“Zo superman! Ben je bang dat ik ineens niet meer kan lopen?” grijnsde ik.
“Nee hoor. Ik wil je gewoon graag vasthouden!” lachte hij terug en drukte een vluchtige kus op mijn voorhoofd.
Reageer (2)
oh zo lief! je schrijft echt goed!
1 decennium geledensnel verder!
Zoo lief(H)
1 decennium geleden