Tom

Met een zucht zit ik op de bank. Levi is in slaap gevallen, dus die heb ik net even op zijn bed gelegd.
'Wat doet er op broertje?' Bill kent me tegoed, hij weet het altijd wanneer iets me dwars zit. 'Ik wil iets bijzonders doen voor Amynthas en haar dan vragen om mijn vriendin te zijn. Ik heb alleen geen idee wat. Het moet bijzonder zijn, speciaal. Het moet voor altijd in haar geheugen gegrift staan.'
Amynthas en ik hebben nog niks officieels, bedacht ik me tijdens de rechtsspraak ineens. Ik denk dat het nu wel tijd is om haar officieel mijn vriendin te maken. Misschien moet ik haar dan ook eens voor gaan stellen aan de fans. Sommige vermoeden al wel wat, omdat er wat foto`s uitgelekt zijn. David heeft het tot nu toe allemaal rustig kunnen houden, maar dat zal wel niet lang meer duren.

'Misschien kan je eerst iets met haar gaan eten en dan de kerktoren beklimmen en het boven vragen. Het uitzicht daar is geweldig!' Met een glimlach kijk ik Bill aan. Geweldig! Ik moet het alleen nog maar zien te regelen, maar dat zal wel lukken, toch?
Ik werp een blik op de klok. Amynthas komt pas over minstens een half uur thuis, als het meezit. Ze had me al gesmst dat ze later kwam omdat de echo uitliep. Nu moet ik haar nog langer missen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen