"Doe u gordels om we gaan landen" zei een stem. We deden onze gordels om en landen. De vliegtuigrit was best leuk geweest met Tamara. Ze was nog nooit in een vliegtuig geweest dus was helemaal hieper. We liepen het vliegtuig uit en pakte onze koffers. Voordat we bij het hotel waren moesten we nog met de metro. "Kijk Sen een shop waar ze One Direction spullen verkopen daar moeten we heen!" zei Tamara. Ze trok me mee naar de shop. "OMG, KIJK," gilde tamara. Ik schrok niet meer van haar gegil ik was het wel gewent. "Een jurk en een tas met One Direction's hoofden der op" zij tamara. "Onee, Dit gaat nog lang duren" dacht ik. "Ik moet even de jurk passen hoor Sen" zei tamara. "Oke, Ik wacht hier" zei ik. Eindelijk was Tamara klaar want ik wou naar het hotel. "Even afrekenen hoor!" zei Tamara. We moesten 5 minuten lopen om bij de metro te komen. "Wat is het hier mooi" dacht ik. We kwamen aan bij het metrostation. "Is kijken op het bord naar welk peron we moeten" zei Tamara. "Uhm, we moeten naar peron 8" zei ik. We liepen de trap op naar peron 8. "Wow, Moet je al die zwervers zien" zei Tamara. "Ja, het zijn er best veel daar had me mams me al voor gewaarschuwt maar je moet moet niks geven hoor!" zei ik. De metro kwam pas over een kwartier dus we moesten nog even wachten. "Hee, Ik hoor One Thing" zei tamara. Een meisje die vlakbij ons stond had oortjes in maar je hoorde One Thing er gewoon door heen. "Ik loop er even naar haar toe ga je mee?" zei Tamara. "Oke, maar wel snel he" zei ik. Ik wilde niet alleen staan op het peron dus moest wel mee. "Hello, Are you a One Direction fan?" zei Tamara. "Ofcourse!, I have meet them in real, Will you see a picture?" zei het meisje. " HOOR JE DAT SENNA? ZE HEEFT ZE IN HET ECHT GEZIEN!" gilde Tamara. "Ja, tam ik hoorde het ik kan engels hoor" zei ik. Het meisje lied de foto zien en Tamara gilde zo hard dat iedereen naar der keek. "Gil niet zo joh! Iedereen kijkt ons aan" zei ik. "Nou sorry hoor saggerijn! Het gaat wel om One Direction hoor" zei tamara. We praten nog wat met het meisje. De metro was er dus we zeiden doei tegen haar en stapte in de metro.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen