Chapter One.
Harry's POV:
Daar stond ik dan, oog in oog met het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien. Ik moest lachen om Louis' opmerking en ik gaf Eline een knuffel toen ze ja zei. Je kon gewoon zien aan het meisje dat ze blij was. We zijn onderweg naar mijn huis in Londen en ik hoor Niall praten met Zayn over eten, ja, je zal wel denken, waarom altijd over eten? Nou, onze Niall is verslaafd aan eten. in gedachten gezonken keek ik uit het raam naar het landschap dat voorbij fliste. Opeens hoor ik Louis schreeuwen naast me.''Hazza! Waar zit je met je gedachten?'' Verbaasd draai ik me om en ik schiet in de lach.''Sorry haha, ik dacht gewoon even na bro.'' Toen we bij mijn huis aankwamen pakte ik m'n koffers en zo deden we dat bij de rest of de jongens. Toen we bij de bus aankwamen zag ik Eline al. Haar krullende blonde haar viel perfect over haar schouders en dan die kleding. Gewoon perfect. Lachend stap ik uit en ik knuffel dr. Ze ruikt ook nog eens perfect. Na een halfuurtje zijn we allemaal klaar met het uitpakken van onze spullen en de bus begint te rijden naar Parijs. Ja, hier is onze eerste wereldtour. Ik zit bij Eline op haar bed en we praten over van alles. Glimlachend kijk ik haar aan en ik haal een hand door mn krullende haar.''Maar waarom word je dan zo gepest ?Ik bedoel kijk naar jezelf. Je bent prachtig.'' Ik zie dat haar wangen roze worden en m'n lippen krullen omhoog tot een lieve glimlach. Ze is niet alleen knap, lief maar ook nog eens schattig. Ik kijk haar afwachtend aan. ''Omdat, tsja, ik ben nogal stil denk ik en dat vinden ze niet leuk.'' Ik kijk haar verbaasd aan en ik knik. Dat is toch geen reden om zo'n mooi meisje te pesten denk ik bij mezelf. ''Wow, ik ben echt spraakeloos, dat is geen reden Eline, ik wou dat ik iets kon doen.''
Reageer (2)
Hihi, i love you too Aud.<3
1 decennium geledenOMG WORTEL!!! (:
1 decennium geledenHihi, I love you. x Audrey