Foto bij Question & Answer with TOMMONLINE (part 2)

en ja, dat ben ik. het is niet mijn beste foto, maar oke..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (57)

  • Gisborne

    Btw, je kan echt vet goed schrijven, en ik heb niets op je leeftijd, qua dit verhaal =)
    and I feel sorry for you! Wish I were there when they were bullying you! (to kick their asses, haha :Y))
    Snelverder! <33333

    1 decennium geleden
  • Boulahrouz

    ik begreep die 5 vriendjes ook niet.
    LMAO.

    1 decennium geleden
  • Lovato

    Ahahahhahaha, bij die 5 vriendjes moest ik echt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL lang nadenken voor ik hem eindelijk begreep x'd

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    haha, facts about me:
    Naam: Leentje
    Geboortedatum: 17-06-1997 (haha, ben net een half jaar ouder dan jij :Y) En je bent btw op dezelfde dag jarig als mijn oma was... Helaas is die al zo'n zeven jaar geleden overleden aan kanker...)
    Broertjes, zusjes: 2 oudere zussen, de een 17, de ander 19.
    Vriendje: Nope

    Oorsprong van mijn Amersfoort-vraag: Ik woon in Amersfoort :Y)

    1 decennium geleden
  • Iriiiiss

    Ik vind het juist, super goed van je dat je met zo'n jonge leeftijd al zo super goed kan schrijven en vooral doorgaan meid! :)

    & pesten, i know how it feels.

    Ik ben nu zelf 18, en ik ben vanaf me 4e tot me 16e gepest.
    Dus so, ik weet hoe je je gevoeld hebt in die tijd!

    En ik kan niet wachten op een nieuw stukje, woohooo! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen