Untill I found you ||112|| Amynthas
Met een glimlach kijk ik naar Tom die samen met Levi op de bank in slaap is gevallen. Ze hebben heel de nacht film's zitten kijken waardoor ze nu zo moe zijn dat ze aan het slapen zijn op de bank. Tom ligt zo zodat Levi op zijn buik kan liggen en vertederend kijk ik toe hoe de twee belangrijkste personen in mijn leven lief aan het slapen zijn.
Samen met Senna en Emily zijn we in het ziekenhuis. Senna zou vandaag weer een echo hebben en omdat Georg weg moest en Gustav naar zijn moeder moest en ze het liefst dan twee meisjes mee wou hebben gingen wij maar mee. Tom en Bill passen op Levi waar ik best blij mee ben. We zitten inmiddels al drie kwartier in de wachtkamer omdat het een beetje uitgelopen is door een spoedgeval. Na een kwartiertje worden we eindelijk geroepen en het lijkt alsof Emily en ik nog zenuwachtiger zijn dan Senna zelf. Senna heeft dit dan al duizend keer meegemaakt en wij niet. Althans ik misschien een keertje met mijn broertje maar ik weet niet meer precies hoe dat ging. Ik was zo bang dat ik ging huilen omdat ik dacht dat er iets mis was met mijn broertje. Sinds dien ben ik niet meer meegegaan met mijn moeder.
Er zijn nog geen reacties.