O2
Of ik verbeelde het me, of hij had een glimlach op zijn gezicht. Ik zag nog een beetje wazig en hij en nog een blonde jongen probeerden me voorzichtig overeind te halen. Ik zat en knipperde een paar keer met mijn ogen. Ik kon weer beter zien, de wazige gloed was zo goed als verdwenen. Toen ik in het rond keek zat ik dus in een limousine. Ik zag nog 3 andere jongens die mij ook best aardig leken. De blonde jongen die nog steeds naast me zat stelde zich voor als Niall Horan. Mijn crush was Harry Styles, en die naam zal ik altijd blijven onthouden. de andere 3 jongens stelden zich voor als Zayn Malik, Louis Tomlinson en Liam Payne. Ik glimlachtte. 'Hoe heet jij eigelijk?' Vroeg Zayn. me. 'Naomi Rose'. zei ik. Ik keek naast me en Harry keek op dat moment precies naar mij. Zal ik het hem zeggen of niet? Nu of nooit.. 'Ik..' begon ik mijn zin. 'Rust maar even uit, je hebt vast rust nodig ofzo..' zei Harry. Ik zuchtte en ging onderuitgezakt zitten. 'Rijd je een stukje met ons mee?' vroeg Liam toen. Ik keek hem aan, Ik wilde dolsgraag. ze zouden mij thuis toch niet missen... Ik knikte. De limousine deuren gingen dicht en de auto begon te starten. Even leek het alsof ik mijn verstand kwijt was want ik vroeg:'Wie rijdt er?' Harry keek grijzend naar mij. 'De chauffeur'. Zei Harry. Ik kleurde. Dat was echt de domste vraag die ik ooit kon stellen ik zette mijzelf compleet voor schut. 'Sorry.. dat had ik kunnen weten' stamelde ik. 'Geeft niet, je hebt rust nodig' zei Harry lief. Ik kon zien aan de rest dat ze moe waren want na een goede 15 minuten lagen Niall,Zayn,Louis en Liam te slapen. Maar Harry was nog wakker. 'Ga jij niet slapen?' vroeg ik. 'Nee.. ik wil niet dat je wat overkomt dus ik blijf wakker'. Ik kon zien dat Harry moe was want hij moest telkens gapen. Ik gaapte ook en viel zonder dat ik het zelf wou in slaap tegen Harry aan.
Reageer (1)
aaaaaaahhhhhwwww(flower)
1 decennium geleden