Proloog.
Eline's POV
Vandaag was de dag: De sportdag. Zuchtend werd Eline wakker en ze zuchtte diep. Eline is niet bepaald een populair meisje, nee, ze is best eenzaam maar ze heeft 1 grote droom: Danseres worden. Zuchtend liep ze de trap af naar de eetkamer en ze begon langzaam aan dr ontbijt. Gelukkig had ze 1 beste vriendin: Sophie. Nadat ze met alles klaar was trok ze haar gymkleding aan en deed ze wat mascara op. Ze hoorde Sophie's stem in de woonkamer al en ze liep naar Sophie toe. Ze knikte en ze pakte dr fiets uit de schuur. Onderweg naar school nam Eline's buikpijn steeds meer toe. Toen ze op school aankwamen keek ze rond. Het was al kwart over 8 dus snel renden de twee meisjes naar de kleedkamers. Ze kleden zich om en zuchtend liep Eline de sporthal in. Hier had ze dus geen zin in. Ze liep naar haar groepje wat bestond uit twee andere meisjes en twee jongens: Loena, Jody, Bryan en Davey. Ze stond er wat eenzaam bij en ze keek om zich heen. Toen de sportdocent, meneer Veldt op z'n fluitje floot begon de eerste activiteit: Basketbal. Na een pauze van een kwartier kwam de tweede activiteit: Hiphop. Eindelijk dacht Eline. Ze nam glimlachend plaats en toen het nummer zich begon aftespelen begon ze te dansen. Ja, dit was haar ding. Maar opeens werd ze onderbroken door een van de perfecte stemmen die ze ooit had gehoord. Verbaasd draaide zich om en keek ze recht in de ogen van Harry Styles. Ze keek wat verbaasd naar de jongen en ze beet zacht op dr lip.''Ben jij Eline?'' Harry vroeg het met dat perfecte Britse accent en ze knikte.''Uhm..ja, dat ben ik.'' Nog steeds verbaasd staarde ze Harry aan, en opeens zag ze de rest van One Direction op dr af komen, en daar stonden ze dan: Louis, Harry, Niall, Liam, en Zayn. Ze slikte even en ze glimlacht toen afwachtend.''Nou, we zijn hier om je uit te nodigen voor onze tour, right Louis?'' Louis at een wortel en knikte toen.''Yeah, but stay away from my Hazza, he's mine!'' zei Louis. Eline grinnikte en ze knikte.''I will.'' Ze keek toen weer naar Harry die verder ging met praten.''Dus, ga je mee?'' Eline knikte blij en ze kreeg van alle jongens een knuffel.''Tuurlijk.'' zei Eline blij. Ze wou niks anders.
Er zijn nog geen reacties.