Tom

De rechter schraapt en opent zijn mond. De saaie stem schalt door de zaal, maar heeft wel het verlossende woord.
'De jury heeft besloten dat Levi...' Levi kijkt op zodra hij zijn naam hoort. '... bij Amynthas en Tom mag wonen. Er zal eerst een proeftijd zijn van een maand. Als alles goed gaat, mag hij definitief daar blijven wonen.' De rechter legt het blaadje weer weg en kijkt streng de zaal rond. Ik bijt op mijn onderlip. Ik wil Amynthas nu het liefst gelijk omhelzen. Levi komt bij ons wonen!
Amynthas zou sowieso al bij ons komen wonen. Zonder Levi was het heel stil in haar huis dus heeft ze 2 maanden in ons huis gewoond. We hebben vast nog wel een kamer over voor Levi.
De rechter staat op en loopt weg. Gelijk klinken er vrolijke stemmen door de zaal en springt Amynthas op. 'Levi!' kirt ze vrolijk en tilt hem op. Ze drukt een stevige kus op zijn wang en gaat met haar hand door zijn haar. 'Kom je weer lekker bij Tom en mij wonen?' fluistert ze tegen hem en drukt nog een kus op zijn wang.
Ik leg mijn arm om Amynthas haar heup en druk een kus op haar wang. De rest van de jongens, Emily en Senna komen aangelopen. Senna heeft al een aardig buikje. Ze is dan ook al bijna 5 maanden zwanger. De fans weten het al en ze zijn gelukkig blij voor Georg. We hebben zulke lieve fans, ze vatten alles zo goed op! Ofja, de meeste dan toch.

'Zullen we wat gaan drinken?' stelt Bill voor. Allemaal stemmen we in. Dit is wel een rede voor een feestje. 'Wacht, dan vraag ik het pleeggezin van Levi ook mee. Ze hebben zo goed voor hem gezorgd.' Ik druk een snelle kus op Amynthas haar wang waarna ze weg loopt. Ze praat even met de pleegmoeder waarna ze zich omdraait en naar ons een glimlach werpt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen