Foto bij 09. -Niall Horan

Toen ik wist dat ik de discussie verloren had, slenterde ik naar mijn kleedkamer. Daar zat ik dan. Ongelooflijk dat ik mij zo rot kon voelen over een meisje. Ok, niet zomaar een meisje. “Waarom moet jou dat nu weer overkomen, Niall.” Was ik nu echt tegen mijn eigen aan het praten? Amai, ik begin echt door te draaien. “Iedereen over vijf minuten naar het podium!” hoorde ik mijn manager schreeuwen. Wat een stresskip. Opeens merkte ik dat het ik mijn podiumoutfit nog niet aan had. “Shit!” riep ik kwaad. Ik begon me als een gek om te kleden. Naar de stylisten waren we gelukkig al geweest voor de meet en greet. Ik deed mijn oortjes in en rende door het labyrint van gangen. Ik had het gelukkig nog net gehaald. “Waar bleef je nou? Kreeg je je veters weer niet gestrikt?” grapte Louis. Ik begon te lachen. Echt grappig vond ik het niet, maar ik moest iets doen om mijn gevoelens te verbergen. Ik wou dit niet aan de andere jongens vertellen. Althans, nog niet. Dit wou ik eerst zelf oplossen. “Ok, jongens, veel succes!” zei onze manager en hij duwde ons het podium op. Wat had die man toch met dat duwen? “Hello, London!” riepen we zo enthousiast mogelijk. Tijdens het concert begon ik heel subtiel alle rijen af te gaan, op zoek naar Daphne. Hoe meer liedjes we zongen, hoe dichter we het einde naderden, en, hoe minder hoop ik had dat ik Daphne zou zien. Tijdens het laatste liedje zag haar opeens! Maar hoe zou ik subtiel duidelijk kunnen maken dat ik haar nog eens wil spreken? Opeens wist ik het weer! Ze had mij een zelfgemaakte tekening gegeven met haar twitternaam er op. Als ik haar zou volgen, kan ik haar privéberichten sturen. Opeens was ik veel vrolijker dan de rest van het optreden. Toen het optreden gedaan was, en iedereen zijn dankwoordje had gedaan, rende ik het podium af. Ik moést die tekening te pakken krijgen. “Wow, waarom zo’n haast?” vroeg Harry. “Ik, euhm, moet naar het toilet!” verzon ik ter plekke. Ik rende zo hard als ik kon, pakte de tekening en rende toen naar mijn kleedkamer. Meteen nam ik mijn telefoon en ging op twitter. Ik typte de naam in en klikte op ‘follow’. Ik opende een privébericht en begon te typen: ‘Hey, ik vond het zo jammer vandaag dat je was flauwgevallen. Daarom heb ik een nieuw voorstel: wat zou je ervan vinden om ons morgen nog eens opnieuw te ontmoeten? x Niall.’ En ik drukte op verzenden. Nu moest ik alleen nog wachten op haar antwoord.

Reageer (1)

  • hartje1D

    super snel verder(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen