Proloog..
Ik liep de trein door, langs verschillende coupés. Een paar deuren stonden open. Jongens keken me glimlachend na. Ik glimlachte uitdagend terug. 'Hé! Kom je erbij zitten?' vroeg een blonde jongen aan me. Hij was best knap. 'Misschien straks.' zei ik. Hij zag eruit alsof hij een groot ego had. Ik knipoogde naar hem en liep weer verder. Toen ik helemaal achteraan was, klopte ik op een coupé deur en schoof hem open. 'Mag ik erbij komen zitten?' vroeg ik op mijn zoetste toon. 'T..Tuurlijk.' Stotterde een roodharige jongen. Ik glimlachte lief naar hem. Ik ging zitten naast een meisje met mooie bruine krullen. 'Ik ben Mikayla.' De twee jongens staarden me aan. Het meisje zuchte geïrriteerd. 'Ik ben Hermelien, dat is Ron en dat is Harry.' Ik glimlachte naar haar. Ik keek de roodharige jongen aan. 'Jij ben toch Ron Wemel?' Hij knikte, nog steeds starend. Ik grinnikte en pakte mijn tas. Er zat een boek, een mp3 en wat lipgloss in. Ik pakte het boek en las wat bladzijden. 'Is hier ook een wc?' vroeg ik toen aan Hermelien. 'Ja, die kant op.' Ze wees naar rechts, ik knikte en stond op. Ik liep de coupé uit, ik moest niet echt naar de wc, ik zat gewoon niet graag stil. Ik liep lang wat coupés, tot ik weer bij de coupé van de blonde jongen kwam. Ik schoof de deur open. 'Mag ik er nog bij komen zitten?' Vroeg ik. Hij knikte, de sukkel had niet door dat de coupé al vol zat. De jongen die naast hem zat rolde met zijn ogen. 'Dray, de coupé zit vol. Remember?' 'Ga dan weg!' Snauwde Dray naar de jongen. Ik trok mijn wenkbrauwen. De jongen stond toch op en liep de coupé uit. Ik grinnikte en hield hem tegen. 'Ik moet toch gaan. Mijn vrienden wachten op me, en ik moet me toch nog omkleden.' 'Dat kan je ook hier doen..' Zei Dray. Ik rolde overdreven met mijn ogen. Ik wou me omdraaien toen ik een hand om mijn pols voelde. Ik draaide me om. 'Ik ben Draco.' zei de blonde jongen. Ik keek hem minachtend aan en draaide me om. Mijn haar zwiepte in zijn gezicht.
Er zijn nog geen reacties.