Foto bij O8. Sleep over.

Sorry dat het zo lang duurde, ik was mn schrift kwijt door de verbouwing van mn kamer :C

-3 reacties = nieuw hoofdstukje ^^ -

Ik loop naar de badkamer en pak de laatste spullen in.
Mn telefoon trilt, ik pak 'm uit mn zak ' We gaan morgen om 6 uur weg, Me ma brengt ons SLEEPOVER AT MY HOUSE X.Kai ' Ik glimlach ' Jason, we gaan naar Kai 'zeg ik ' Okeey, waarom ? ' vraagt hij ' We gaan daar slapen we moeten morgen vroeg weg ' antwoord ik ' okeey ' zegt hij en rent m’n kamer weer uit, ik loop terug me kamer in en ga op me bed zitten. misschien moet ik Kai even antwoorden dat we komen, bedenk ik me ' We komen er aan, Jason probeert volgens mij nu zn koffer dicht te doen xx Rhiannon ' stuur ik ' hahaha okaay, ik zie jullie straks wel ' smst hij, ik rits me koffer dicht en trek m van me bed. Ik hoor jason met zn koffer lopen, ik loop me kamer uit en ren met me koffer de trap af, arme trap, Jason doet hetzelfde en valt bijna over me heen ' Hahahha kom we gaan, sms jij mam straks nog even dat ze ons 3 maanden niet meer ziet ' zeg ik lachend ' Ja is goed ' zegt hij serieus en we stappen naar buiten. Ik hoor mn ringtone en pak me telefoon ' Heey kai ' roep ik vrolijk ' Hey, laat je board thuis, in engeland krijgen we een nieuwe ' roept hij ' Jason! We krijgen een nieuw skateboard ' gil ik enthousiast ' haha, auw me oor thanks.. Zijn jullie er bijna ' vraagt kai ' uh ja aan het eind van de straat, kom vast naar buiten' antwoord ik ' okee tot zo ' zegt hij en hangt op ' waarom krijgen we een nieuw skateboard ' vraagt jason een beetje afwezig ' Well, geen idee eigenlijk maar vind je het erg dan ' vraag ik ' Nope ' zegt hij en schopt tegen een steentje, ik besluit verder maar me mond te houden 'Jason, Rhiannon ! ' Schreeuwt Serena vanuit Kai’s tuin ze rent op ons af en help met mn koffer. Kai rent naar Jason en helpt hem ‘ ik heb zown zin in morgen ‘ zeg ik ‘ik ook ‘ zegt Kai blij ik kijk naar Jason die naar zijn voeten staart. Serena glimlacht en prikt in zijn schouder ‘ Jason laat het niet verpesten door Joëlla het gaat leuk worden ‘zegt ze’ weet ik wel, hoe kan het saai worden met gekke mensen als jullie ‘ zegt hij en glimlacht tevreden kijk ik Serena aan ‘ hoe laat komt Cedric ‘vraagt Jason ‘ uhm hij zou er over een kwartiertje ongeveer wel moeten zijn ‘ antwoord Kai we lopen de tuin in en Kai maakt de deur open. Serena rolt mijn koffer de gang in. Er staan nog twee koffers, een fel groene en een donker blauwe. Mijn koffer word boven op de groene koffer gezet. Ik hoor de deur achter me sluiten en Kai loopt met Jasons koffer naar ons toen hij zet m op de donker blauwe koffer ‘ maaaa ’ roept Kai ‘ ja ‘ zegt zn moeder, ze heeft een schort om dus was waarschijnlijk al bezig met iets maken ‘ wil je vanavond pannekoeken maken ‘ vraagt hij en glimlacht overdreven lief ‘ is goed ‘ antwoord ze en loopt de kamer weer in ‘ gaan we naar boven ? “ vraag hij terwijl hij de trap oploopt ‘ Sure ‘ zeg ik en loop achter hem aan..

Reageer (4)

  • LillPrincess

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Estelle001

    jep dit is de derde reactie, nu moet jij verder!!
    <3

    1 decennium geleden
  • Estelle001

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Estelle001

    ahn wat leuk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen