'oh really?' ik voelde aan de achterkant van mijn hoofd en keek of er veel bloed aanzat 'Its not much, I'm okay'
ik hoorde een geruststellende zucht achter me.
'He Louis can you let my girlfriend go?' zei Harry met een lachende stem
'Oooh yeah I'm sorry, I just wanted to get her home soon that we can disinfect the wound.
'yeah yeah I was just joking' zei Hary lachend.
'okay come on let's go home'
na 10 minuten hand in hand wandelen kreeg ik een raar gevoel.
een gevoel dat iemand ons achtervolgde of in de gaten hield, ennee het waren niet de fans want die zagen we nergens.
'Pssjjt Frauke!'
'huh? ja wat is er?'
'guys can Frauke and I talk alone for a minute?'
'yes sure' zei Harry 'come on boobear, hahah'
de jongens wandelden ongeveen 200 meter voor ons maar ze konden er even goed bij blijven staan want ze verstaan ons toch niet.
'Frauke? ik heb het gevoel dat iemand ons in de gaten houdt'
'echt waar? ik ben ook niet op mijn gemak, want die auto achter ons is wel heel raar bezig'
Ze had gelijk, in de auto achter ons zat en man die heel traag reedt en dan weer snel en dan parkerde hij weer tot wij voor hem waren en dan ging hij weer voor.
'Pfff het zal wel niets zijn' antwoorde in met een ongemakkelijke stem.
*KSJIIIIIIIT*
de auto scheurde naar ons toe stopte vlak naast ons en probeerde Frauke mee te nemen.
Dat kom ik natuurlijk niet laten gebeuren dus sprong ik op de man en trok aan zijn beetje haar dat hij had.
'Let her go!!!' riep ik ondertussen
'Frauke was maar aan het gillen want die man had haar stevig vast.
'LOUIS? HARRY!!!' kon ze er nog net uitkrijgen
de jongens snelde ons te hulp en we vochten met de man alsof ons leven ervan af hong.
De man was veel te sterk en de jongens lagen allebei bewustelos op de grond.
Ik had ook niet veel kracht meer maar hij zou Frauke niet meenemen!!
Hij nam een mes tevoorschijn en stak in mijn hand.
Ik moest wel lossen en da man sleurde Frauke de auto in en keek me met een koude blik aan.
de auto reed rustig weg. een marteling om super rustig weg te rijden!
'NEE FRAUKE NEE!!!!'
de jongens kwamen bij en zagen de auto wegrijden
Ik liet me wenend op mijn knieen vallen en verkrampte van de pijn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen