Crystal Lies, The Hollow Truth! (HP) #3
Soms geberuik ik de naam rose maar het tweede meisje heet rosanne
A Mirror from the past! Deel 2.
Rosanne Profiel:
De zon was bijna onder toen ik eindelijk wakker werd.
Ik weet niet meer hoe ik gekomen was. Op een begeven moment danste de straat voor mijn ogen en toen was er alleen nog die zwarte leegde. Ik moest snel terug naar het weeshuis, ik was al veel te laat en morgen zouden we naar een boerderij gaan dicht bij de zee.
Het was na twaalven, ze waren flink boos geweest toen ik te laat thuis kwam. Om het goed te maken moest ik de hele afwas zelf doen zonder help, toen ik eindelijk klaar was storten ik me zonder me om te kleden op mijn bed dat klagelijk krakte en viel in slaap. Ik dromde over het strand, de zee en een jonge met donkere ogen. ‘Rose, Rose…ik heb je gemist Rose. Rose’. Ik werd wakker geschut door Elise mijn kamergenote, rood lucht scheen door onze vervuilde en versleten gordijnen, tijd om op te staan. Het inpakken en weg gaan ging niet zonder moeilijkheden, tranen vloeide en ruzies galmde door de koele ochtend lucht. Drie uur later waren we onderweg en zongen we uit volle borst totdat onze kelen schor en moe waren.
***
vilijn profiel:
De zon kleurde oranje-rood en er heerste een doodse stilte, mijn mantel wapperde in de kille ochtend wind. Ik opende de brief in mijn handen nog een keer, volgens mijn informatie woonde Bartelus op het platteland aan de zee. Ik bevond me aan de rand van een dorpje dat ik maar al te goed uit mijn verleden kende. Er waren geen vogels niets dat geluid makte geen kinderen niets, behalve het geruis van de golven. De zon begon als gif in mijn ogen te prikken.
In plaats van richting het dorpje te lopen liep ik in de tegenovergestelde richting.
Reageer (1)
zeker naar de inmiddels o zo beroemde grot?
1 decennium geledende rustplaats van Regulus Zwarts en velen anderen.
Aanleiding tot de dood van Perkamentus.
Verstopplek van het medalion van Zalazar zwaderig. Beter bekent als een van de gruzielementen van Tom Ridle. In Nederland bekand als Maarten Asmodon Vilijn.
...
Ik ben niet geobsedeerd of zo