Tom

Nog even, nog heel even. 'Alsjeblieft?' murmel ik. Een zucht verlaat Amynthas haar mond. 'Tom, we hebben net al seks gehad.'
'Alsjeblieft?' murmel ik weer. Ik probeer mijn ogen nog schattiger te laten kijken. Ik zie dat ze me vanuit haar ooghoeken aankijkt. Ze wilt eigenlijk niet kijken, maar kan het ook niet laten.
Een tweede zucht verlaat haar mond en ze bijt op haar onderlip. Ze kijkt even naar haar handen en legt ze daarna in een spontane actie om mijn nek. Ze drukt haar lippen gretig op die van mij. Ik glimlach breed. Ik wist wel dat ze mijn charmes niet kon weerstaan!
Ik leg mijn hand onder haar kond en til haar op. 'Weer naar boven?' mompelt ze. Ik grijns en knik. Ik denk niet dat Bill blij wordt als we het hier op de bank gaan doen.
Ik gooi haar op het bed en hang boven haar. 'Deze keer gaan we het langzaam doen,' lispel ik. Ik wil haar laten sidderen van genot onder mijn lichaam. Amynthas giechelt zacht. 'Dat kan je niet, wedden?' Ik druk een kus op haar lippen. 'Wedden van wel? Wedden dat je straks gaat smeken om je klaar te laten komen?' Ik druk een kus in haar nek. Langzaam begin ik te zuigen. Een zuigzoen staat altijd mooi in haar nek.

'Tom,' kreunt Amynthas vermoeid. Ik lig naast haar en sla mijn armen om haar heen. Ik weet zeker dat dát de beste seks in jaren was. Ik druk een kus op haar haar en verstop mijn neus er daarna in. Amynthas slaakt een zucht. 'Ik ben zo blij dat ik je heb leren kennen Tom Kaulitz,' mompelt ze zacht. Ik voel mezelf warm worden van binnen. Zij voelt dus hetzelfde als ik. Ik ben ook onwijs blij dat ik haar heb leren kennen. Ik zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten.

Reageer (1)

  • TomKBitch

    allej jhebt et leukste stuk over gelaten :( nie tof (puh)
    whah ik voel me z'n gfreakt wijf da alleen sex wil lezen xD
    naah niet dus (N) mja volgens tom zou dat de beste sex in jaren zijn en haal latn sidderen enz.. en je kan dit nu dus nie bewijzen he (A)
    hah leuk stukj

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen