Until Death Ends Us! Deel 2.

Maar echter bij de leraarskamer aangekomen horde ik een verhitte discussie ‘hij zit haar als en gevaar, dit zou haar leven kunnen kosten. Je moet nu echt ophouden’ hoorde ik professor Perkamentus zeggen tegen professor Levin. ‘Perkamentus je bent heel slim enzo maar haar leven doet er even niet toe’ ‘misschien heb je gelijk Melvin (professor. Levin) haar leven is in vergelijking met de hele wereld niets waard, maar wat doen we als het haar alsnog haar leven kost. Na de dood van vorig jaar kan de school dit niet meer hebben’ sprak Perkamentus bezorgd. Er viel een stilte, ik was compleet versteend totdat ik uiteindelijk stemmen achter me hoorde. De plannen waren veranderd ik zou wachten totdat ze naar mij zouden komen ik draaide me om en liep naar de kerkers waar de leerlingenkamer van zwadderich was. Het was al avond toen het pas tot me door drong dat Rose voor niets dood was en dat ze nooit meer zou terugkomen. Rose was dood en het was allemaal mijn- nee het was allemaal de schuld van Perkamentus, hij had haar vermoord.

Mijn wereld stortte totaal in het enige wat ik had was weg. Dit zou ik Perkamentus nooit vergeven

Pas een week later vonden ze haar lichaam. Maar niemand wist wat ze ermee aanmoesten. Ikzelf ook niet waar zou ik haar moeten laten. Verder hadden wij geen familie die haar lichaam mee kon nemen. Uiteindelijk besloten ze haar op het school terrein te begraven, de enige plaats waar zij ooit thuis was geweest.
Op haar graf steen stond:
Wacht Nog Steeds Op De Waarheid.

Reageer (1)

  • Imaginary

    Spannend!! ^^
    Snel verder!! :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen