Jij, pion van heer voldemort! [HP] #18
long live dady
Sneep Profiel:
Want ze liep naar me toe en kroop onder mijn bureau. Ze leunde tegen mijn benen aan en ik voelde de warme druk van haar lichaam afkomen. Er werd op de deur geklopt en vilder kwam binnen op de voet gevolgd door krinkel. ‘waar is jufrouw prins’ siste vilder nijdig. Dat was het dus ze verstopte zich voor hun. Fijn dat had ik weer maarja wat kon ik er tegen doen. Hoe je het ook went of keerde ze is mijn dochter.
Cassidy Profiel:
Toen er op de deur werd geklopt wist ik het meteen al. Nu alleen nog hopen dat papa mij niet zou verraden. Ik hielt mijn adem in. ‘juffrouw prins, zei je’ zei papa. ‘z-ze i-i-is hie-rr w-e weten d-d-dat’ stotterde krinkel hulpeloos. Whaha wat is hij een giller en om mijn lach in te houden drukte ik mijn neus tegen paps benen. ‘nou zie jij haar ergens’ hoorde je papa zeggen. ‘ik heb haar heus niet onder mijn haar verstopt.’ Aah dit argument sloeg blijkbaar door want krinkel stotterde excuses en vilder mompelde iets als ‘kom mv. Norks’ (zijn kat het rotbeest).
De twee verlieten de kamer en toen ik net overeind wou komen duwde papa me terug. Je luisterde eens goed en hoorde vilder met krinkel voor de deur praten. Dus je wachten, tien min later was je er pas zeker van dat ze weg waren en durfde je onder het bureau uit te kruipen. Ik veegde mijn gewaad schoon en nieste van het stof dat er vanaf kwam. Toen ik eindelijk klaar was voelde ik dat papa mijn aankeek. En ik lachte vrolijker dan ik in dagen had gedaan. Ik nam een kleine aanloop en besprong een verbijsterende vader. ‘whaahaaa gauww’ lachte ik vrolijk terwijl ik me best deed om papa dood te knuffelen.
29 oktober.
Meer over die avond hoef ik niet te vertellen je kan je vast wel voorstellen hoe het was. En ik kan je verzekeren dat ik vanmorgen met een geweldig gevoel ben opgestaan.
Reageer (2)
Wahha waar haal je die foto's vandaan?
1 decennium geledenThehe eigenlijk heel schattig
1 decennium geleden