Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 65

Reacties? (A)
drukke week alweer :S omdat het bijna rapport is vinden ze het fijn om me te bedelven onder het schoolwerk :S

Een paar dagen later. Je zat op het bankje een sigaret te roken. Je keek naast je waar Annelies zat. Annelies: we kunnen gaan shoppen? jij: dat is een goed idee. Je rookte je sigaret op en daarna stonden jullie recht. Aan de hoek van het parkje stond de bushalte. Jullie kwamen juist aan toen jullie de bus zagen aankomen. Jullie stapten op en gingen ergens vanachter op de bus zitten. Annelies: alles nog goed tussen jou en Tom? jij: ja alles gaat super, hij komt vanavond misschien nog langs, hangt ervan af om hoe laat hij terug thuis is. Annelies: leuk. Toen jullie in de stad aankwamen gingen jullie meteen naar de winkelstraat toe. Annelies: Demi? jij: ja? Annelies: waar heb je eigenlijk zo goed leren graffitispuiten? jij: van mezelf, vroeger tekende ik gewoon en sinds 3 jaar doe ik aan graffiti. Annelies: zou je me dat willen leren? Ik zou het echt leuk vinden moest ik dat ook kunnen. jij: tuurlijk. Annelies: bedankt! En ze gaf jou een knuffel. Je grinnikte eens en daarna gingen jullie een winkel binnen. Na een tijdje gingen jullie naar de paskamers met een berg kleding. Je paste eerst een grijze skinny die perfect om je benen sloot. Na een aantal broeken en t-shirts gepast te hebben, kwam je uit op dat ene kleedje dat je had meegepakt. Je droeg bijna nooit kleedjes maar je vond dit kleedje zeker het passen waard. Je deed het kleedje aan. jij: Annelies, ik heb het kleedje aan. Ineens sprong Annelies jou kleedhokje binnen waardoor je verschoot. Ze had zelf een zwarte skinny aan met een wit shirtje waar allemaal muzieknootjes opstonden. Annelies: wow! het staat je echt super. Je bloosde even. jij: dankje. Daarna kleedden jullie je terug om, betaalden aan de kassa en gingen de volgende winkel binnen.

Reageer (2)

  • jumbielove

    verder gaan. en echt typische kleding die ik zou kopen gij kent mij percies wel goe he XD
    sorry da ik zo laat reageer maar mijn internet had het begeven

    1 decennium geleden
  • MAK3Y0URM0V3

    YUM me loves shopping
    Snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen