Shinigami<3

(oow voor de mensen die het niet weten Shinigami is de god van de dood. Shinigami is japans:P)


28 oktober.

Twee weken gingen voorbij en alles bleef rustig. Silver was dan wel je beste vriendin maar ze bracht meer tijd door met marcel. Maar dat vond jij helemaal niet erg van nature was jij een eenling. En daarbij ging je nu met Harry en Ron om. over drie dagen was het halloween en jij verheugde je erop. Je vaders (1&2) had je nog niet gesproken, wel was je meerdere keren Lusius en de gangen tegen gekomen. Je vroeg je af wat hij uit voerden.

Daar kwam je achter toen je op weg was naar verweer, je was te laat en snelde door de gangen met volle vaart knalde je tegen hem aan. Je werd achterover gesmeten. ‘aaah gauww’ jammerderde je. Je lag languit op de grond. ‘gauw gauw, oh papa’ opeens had je Lusius door. Hij keek je aan. ‘oow’ zei je. In alle verwarring had je hem papa genoemd. Hij had het ook door en knielde naast je op de grond en sloeg zijn armen om je heen. ‘Cassidy mijn lieve Cassy’ hij streelde je haar en er stroomde tranen over zijn wangen die hij meteen weg veegde. Hij stond op en keek je streng aan. ‘vanavond ga jij even bij Severus langs’ zei hij. ‘hij mist je’ en hij glimlachte. ‘Okee’ je krabbede overeind en klopte je gewaad af. Opeens bedacht jeje iets ‘aaah, ik ben te laat’ je ging op je tenen staan gaf je vader(nr2) een kus op zijn wang en sprinten de gang door, op naar verweer.

Lusius profiel:

Normaal zou je je niet zo zwak gedragen hebben maar je kon er moeilijk omheen je had nou eenmaal een zwak voor Cassy. Je had weken lang door de gangen gezworven in de hoop haar tegen te komen dat was dan wel meerdere keren gebeurt maar ze was eer dan weer haastig vandoor gegaan. En Severus maakte het er al niet makkelijker op hij was gewend aan een Cassy die niet af te schudden was. Maar ze had gezegd dat ze langs zou gaan. Nou ja hij moest maar in haar geloven meer zat er toch niet op. Ooit moest hij haar los laten. Zeker als… ach laat ook maar. Ik moet weer terug naar het ministerie dacht hij hardop.

Cassidy profiel:

Je voelde je die dag zo opgelucht over de ontmoeten met vader 2 dat je je als een duivel tegen krinkel gedroeg. Alleen kon hij ondanks dat hij wist dat jij achter zijn ongelukjes (dingen die vielen of braken) kan hij niet bewezen en staar de je boos aan toen jij het lokaal verliet. Jij Harry en Ron gingen naar de grote zaal de tafel was al erg vol dus je kon niet naast de jongens gaan zitten dus perste jeje tussen Fred en Hermelien op de bank.

De rest van de dag verliep rustig en om negen uur verliet je de leerlingen kamer en ging je op weg naar de kerkers. Halve wegen knalde je tegen krinkel op (niet alweer dacht je) krinkel was gevallen en stond haastig op jij was niet blijven staan. Het was negen uur en je mocht eigen lijk niet meer door de gangen gaan. Dus liep je snel door naar de kerkers een gevallende krinkel achter laten.

Sneep Profiel:

Het was al negen uur Cassy zou niet meer komen, ‘te laat’ mompelde hij somber. Opeens vloog de deur open en kwam Cassy binnen ze sloot de deur snel en legde haar vinger op haar lippen. Ze luisterde aan de deur een leek wat te horen.

Reageer (1)

  • Ozzy

    Goed deel, geweldig om te lezen :P
    Je verhaal is echt goed!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen