We zijn inmiddels twee maanden verder en telkens gaat het iets beter. Inmiddels heb ik Levi al vijf keer gezien waar ik me toch wel blij door voel. De mensen waar Levi verblijft zijn echt aardig. Ik heb ze uitgelegd dat ik graag Levi bij me wil hebben en ze hebben een goed gesprek met de rechter gehad. Morgen is de rechtszaak dus ik ben benieuwd wat er uit komt. De mensen waar Levi verblijft hebben zelf ook twee kinderen en de moeder heeft haar broertje ook af moeten staan door een fout van haar ouders dus ze begrijpen hoe moeilijk dit voor me is. Inmiddels gaat het ook stukken beter tussen Tom en mij. We praten meer over gevoelige onderwerpen en luisteren beter naar elkaar. Af en toe hebben we nog wel een kleine ruzie maar dat hoort er bij. Tussen Bill en Emily gaat alles heel goed. Emily is heel aardig en ze past heel goed bij Bill maar we zijn erachter gekomen dat Emily pas zeventien is en dus nog minderjarig waar Bill mee op moet passen. Maar gelukkig vonden haar ouders het geen probleem en Simone en Gordon ook niet zolang ze maar geen seks hebben voor Emily achttien is. Bill kennende had hij daar totaal geen moeite mee. Tom had hem nog geplaagd met dat hij nog wel een tijdje maagd zou blijven maar dan krijgt hij altijd een stomp van Bill en mij dus hij is er nu wel mee gestopt.
Samen met Tom, Bill, Gustav, Georg en Emily zitten we in de auto op weg naar de Macdonald. Het was Georg idee om hier heen te gaan en we vonden het allemaal geen probleem. Tom houd mijn hand stevig vast en drukt een kus op mijn lippen. ‘Ik hou van je’ fluistert hij en glimlachend sla ik mijn armen om hem heen. ‘Ik ook van jou Kaulitz’ Zijn lippen vinden de mijne weer en onze tongen spelen een liefdevol spel. ‘Huur een kamer’ zucht Gustav dramatisch en lachend negeren we hem. Na een half uurtje rijden zijn we er eindelijk en met zen allen stappen we uit. Georg en Gustav lopen naar de balie om onze bestellingen op te nemen terwijl wij een plaatsje uitzoeken. Ik neem plaats naast Tom, Bill naast Emily en Georg en Gustav gaan ook weer naast elkaar zitten. Ik verstrengel mijn vingers met die van Tom en Georg schraapt zijn keel even. ‘Ik moet jullie wat vertellen’ zegt hij ineens en meteen is onze aandacht op hem gevestigd. ‘Senna, mijn vriendin is zwanger’ zegt hij dan en meteen worden onze ogen groot. Ik kom als eerste in beweging en knuffel hem. ‘Gefeliciteerd, je verdient het’ zeg ik en de rest volgt al snel. Tom vestigt zijn blik op mij maar ik ontwijk hem. Hij moet nu niet naar me gaan kijken want dan ga ik huilen. Levi komt wel terug en dan voed ik hem op alsof het mijn eigen kind is in plaats van mijn broertje. Hij gaat een goede jeugd krijgen, dat heb ik hem beloofd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen