Jij, pion van heer voldemort! [HP] #15
Quidditch!!
Toen je op een van de stoelen voor de haard neerplofte kwam er een gespierde vijfdejaars naar je toen, ‘Cassidy, he?’ vroeg hij. Overdonderd door de vraag knikte jij alleen maar. ‘ik heb je zien vliegen’ aah daar ging het dus over ja jij hielt van vliegen en was er zelfs aardig goed in. ‘en ik wil je graag in het zwerkbal team-’hij stopte midden in zijn zin ‘als je dat wilt… ik bedoel.. ik vraag het anders eerst wel aan professor Andeling in bedoel…. Omdat je nog maar 11 bent-’ ‘10, en ik doe het graag’ onderbrak je hem wow dit was iets wat je hele dag goed maakte je vergat meteen het hele geval met je vader(s). de jongen- plank- glimlachte en liep weer weg, halverwege draaide hij zich om, ‘ow’ zei hij. ‘je speelt als jager, en morgen avond begin onze eerste training’ hij draaide zich weer om en liep nu echt weg. Opgewonden kwamen Fred en George naast je zitten en Silver die een rare blik in haar ogen had aan de andere kant. ‘wat gaaf’ zei Fred. ‘helemaal mee eens’ zei George. En er kwamen nog twee meisjes bij zitten. Je wist dat Fred en George de drijvers waren zij moesten dus de beuker uit de buurt van de andere spelers houden. Harry was de zoeker en moest zich om de snaai bekommeren, Plank de aanvoerder en de wachter hij bewaakt dus de drie ringen net als bij voet bal de kieper, dus de meisjes die voor me zaten moesten de andere jagers zijn. ‘aah dus jij bent Cassidy, wat je bij krinkel flikte was geniaal mijn naam is Katja Bell’ zei een meisje met blond haar en bruinen ogen. ‘helemaal mee eens volgens mij kan je ooit op een goede dag zelfs Fred en George vervangen, enne mijn naam is Angelique Jansen’ voegde het meisje met vlechtjes daaraan toe. Je bloosde lichtjes. Silver was verbazing wekkend stil en je wist bijna zeker dat ze jaloers was. Maar dat kon jou niets schelen. Je zat in het team van griffoendor en jullie zouden zwadderich met gemak inmaken.
De hele nacht sliep je niet. Toen de zon eindelijk op kwam besloot je op te staan, het zou een lange dag worden vandaag hadden jullie weer astronomie en dat was om middernacht. Echt balen dat het zo moest maar het ging gewoon niet anders. Toch was er iets wat je overeind hield gister avond was er een jongen Olivier Plank genoemd naar je toegekomen en had gevraagd of jij in het zwerkbalteam van griffoendor wou. Je had maar al te graag ja gezegd en vanavond was jullie eerste training. Je vroeg je natuurlijk deels af waarom ‘jij’, maar je was gister zo overdonderd dat je het was vergeten om te vragen. Silver was vroeg naar bed gegaan. Maar Hermelien was op haar plaats komen zitten en samen discussiëren jullie over het maken van verschillende toverdranken. Je vond het jammer dat Silver er zo overdacht(je positie in het team). Maarja gelukkig had je nu Hermelien en Silver had marcel. Met een dubbel gevoel kleden je je aan en ging op weg naar de grote zaal.
Reageer (2)
Verderrr en wrm hebben silver en cassidy ruzie eigenlijlk??
1 decennium geledenxoxo
verder plzzzzzzzzzzzzz
1 decennium geleden