dear god, save me please
Onderin je maag had je een misselijk gevoel je keek op je horloge en zag dat het pas negen uur was. Je besloot nog even bij je vader langs te gaan. Dus slenterde je op je gemak naar de kerkers. Je klopte op zijn deur en ging naar binnen. Daar zat je vader achter zijn bureau de stoel tegenover hem weg bezet gehouden door niemand minder dan Lucius malfidus. ‘weetje’ zei je sneep bot ‘het is onbeleefd binnen te gaan als niemand heeft geantwoord’ je staarde hem even aan en deed een stap naar achter en sloot de deur weer. Niet omdat hij dat zo kil zei maar je wilde Lusius liever niet onder ogen gekomen.

Flashback, in de zomer vakanties in huize malfidus.

Lusius profiel:

Het was nog vroeg, je sloeg de ochtend profeet open en begon te lezen. Opeens kwam Cassidy de kamer binnen stormen, ‘waar is mama’ wilde ze weten en hipte van de ene voet op de andere terwijl ze je ongeduldig aanstaarde. Je keek haar nog steeds niet aan en ging verder met lezen. ‘gaauuuuw’ jammerde ze. Je keek haar even aan over de rand van je krant heen. Steeds wanneer ze gauw gebruikte was er iets aan de hand. Want Cassy zei niet zo vaak gauw meer niet meer nadat, nouja… ‘ze is buiten’ zei je geduldig. Ze gauwde zacht als bedankje en stormde de kamer uit de gang door naar buiten toe.

Narsissa profiel:

Je stond in je geliefde groente tuin toen Cassidy jammerend naar buiten stormde. Ze kwam aandraafden en besprong je zomaar.

Cassidy profiel:

Ik had mama besprongen, ik kon de tranen niet meer binnen houden en er ontsnapte ene luide snik uit mijn keel. Even daarna volgde tranen eerst een maar toen volgde er velde meer. Mama probeerde je te troosten en wreef over je rug en streelde je haar. hmm mama Narsissa was anders dan mama Bellatrix niet dat vreemd was. Toen de tranen eindelijk stopte met vloeien vertelde dat je deze ochtend gewoon was opgestaan en toen je je bed had willen opmaken had je bloedvlekken gezien op je onderlaken. Snel had je het schoongemaakt uit angst dat Draco het zou zien en snel was je je gaan wassen. Maar het bloed kwam maar terug, maar nu was je ook nog misselijk en had je buikpijn. Uiteindelijk was je naar mama opzoek gegaan. ‘mama ga ik nu dood’ jammerde je. Je had varwacht dat je moeder ging huilen of ten minsten minder happy zou gaan kijken maar ze glimlachte van oor tot oor. En vertelde je in alle vreugde dat je ongesteld was en dat het vandaag een speciale dag zou gaan worden ‘voor moeder en dochter’ zei ze trots. Ze liep naar de deur ‘maar eerst ga ik Severus een uil sturen, kom’ zei ze en samen gingen jullie naar binnen.

Het was inderdaad een speciale dag en leuk ook mama had Draco en Lusius het huis uitgestuurd en het werd een ideale moeder dochter dag.
Die avond, de mannen waren al weer thuis jij en mama hadden een heerlijke maaltijd bereid. En voor het eerst in tijde voelde je weer echt gelukkig. Je dacht niet meer aan mama Bellatrix in askaban.

De vreugde duurde niet lang. De dag voordat de expres zou vertrekken hadden jij en lusicus een vreselijke ruzie. Hij deed iets wat hij nog nooit had gedaan hij sloeg je (in je gezicht nog wel).

Ik denk dat hij zelf niet door had wat hij deed. Want later toen je even naar de wc moest die avond, hoorde je hem huilen, tenminste dat dacht je dan. Maar je wang gloeide nog hevig de volgende ochtend dus negeerde je hem, zo werd de kloof tussen jullie dieper en dieper.

Einde flashback.

Je glipte snel bij de deur vandaan en rende naar de leerlingen kamer van griffoendor je stopte pas hijgend en puffend toen je bij het portret van de dikke dame was, het wachtwoord had gezegd en veilig in de leerlingen kamer was.

Reageer (5)

  • Ozzy

    Echt een super verhaal (hoera)
    Blij dat ik goed kan doorlezen ^^

    1 decennium geleden
  • morgaineXxXx

    zeggg me als je het vervolg heb gemaakt!!! het is soooo gaaf kan daar egt nx aan doen maar vind het egtt super!!!(yeah)

    1 decennium geleden
  • xlaantjeuhx

    wordt ze eigenlijk nog verliefd in deze quiz of ni

    1 decennium geleden
  • Catharina8

    Oewww snell verder:P

    ik ben btw maar 2 weken in de maand thuis dus doe wijnig quize maar doe me best:P
    xoxo

    1 decennium geleden
  • xMYxAxDEVILx

    verder plzzzzzzzzzzz

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen