Jij, pion van heer voldemort! [HP] #13
Worst Father Of The Year Award3
Draco had dan wel gezegd dat je hem nog zou zien maar om een of andere rede meet hij je nog steeds je zuchten het was een leuk weekend geweest (behalve het nablijven dan). En je had je voorgenomen om dingen wat serieuzer aan te pakken en dan vooral geen streken meer uithalen. Het was nu dinsdag en vandaag hadden jullie je eerste vlieg lessen zowel marcel als Hermelien was zenuwachtig maar alle andere hadden zich verheugt en voor jou was er nog een plus punt de vliegles ging samen met zwadderich.
Na het middag eten gingen jij, Silver, Marcel en Hermelien naar het veld waar het allemaal ging gebeuren. De zwadderaars waren er al. Ze fluisterde en lachte Draco was duidelijk aan het woord hij sprak zo hart dat iedereen het kon horen. ‘en de Silver een half bloed en dat met mijn zuster, maar ik bedoel dat is het ergste nog niet’ wat was dit hoe durfde hij ik bedoel maar ik had nooit een woord over die lompe Korzel en Kwast gezegd. Onbewust was ik dichter bij hun gaan staan. ‘ die griffel is hellemaal erg, beide ouders dreuzels wat moet dat vieze modder-’ voor dat je er erg in had had je Draco recht in zijn gezicht geslagen. ‘hoe-durf-je zo over mijn vrienden te praten’ zei ik zwaar ademend ‘hij lekker naar die misbaksels van jou’ en ik wees naar korzel en kwast.
De rest van de vlieg les verliep niet echt soepel marcel was in zo’n vaart van zen bezem gegleden en had zijn arm gebroken en toen hij en prof. Hoog(die vliegles gaf) van het veld verdwenen waren pakte Draco marcels geheugen steen af die zijn oma hem deze morgen nog had gestuurd en steeg op Harry potter was hem achterna gegaan en had de steen gevangen toen Draco die had gegooid. Prof. Andeling had het gezien en had potter meegenomen. En daar eindigde de les dan mee. Later horde je van Fred dat Harry in het zwerkbal team van griffoendor zat als de jongste zoeker in honderd jaar.
Die avond moest je weer nablijven bij krinkel deze keer had hij geen werk meer en had duidelijk besloten om het deze keer gezellig te houden. Hij had zelfs thee en cake. Jullie praten over van alles. Op een begevend moment vroeg hij ‘wat weet jij allemaal van je-weet-wel’ eigenlijk was ik een beetje overdonder door de vraag dus het drong niet meteen door. Maar toen het wel door drong dacht je “ja wat weet ik er van, alles of tenminste veel” ‘hmm’ zei je ‘hoeveel wilt u weten’ en ik keek hem onverschillig aan ‘n-nee ik hoef niets t-te weten maar bent u-u er zo zeker van dat u alles weet’ vroeg hij ongelovig ‘nee niet alles maar meer dan ieder ander meer dan u zelfs, en dan moet ik bekkenen dat ik hem nog nooit ontmoet heb’ vertelde ik “woow die gedachte was diep”. Hij keek nog steeds ongelovig ‘en wat vind je dan van hem’ vroeg hij uiteindelijk. Ik grinnikte ‘hmmm ik denk dat hij een andere hobby moet kiezen misschien moet hij er over denken kinderen te nemen’ zei ik vertwijfelt. ‘misschien heeft hij dat ook, k-k-kinderen bedoel ik en waarom ben je er zo zeker van dat hij niet dood is zoals iedereen zegt’ hmm ja om dat laatste moest ik even nadenken. ‘ik denk’ zei ik elk word keurig uitkiezen ‘ik denk dat zoon machtig persoon niet zosnel uitgeschakeld kan zijn, ik bedoel maar hij had onmenselijke krachten’ vreemd genoeg voelde ik een beetje trots toen ik dat zei. ‘en over die kinderen misschien heeft hij die wel maar dan heeft hij al negen jaar lang een award ontvangen voor slechtste vader ooit’. Met die worden stond ik op en verliet ik krinkels kamer.
Reageer (3)
Ik hou van dit verhaal!!
1 decennium geledengaaaf!!!
1 decennium geledenerder plzzzzzzzzzzzzzz
1 decennium geleden