Jij, pion van heer voldemort! [HP] #12
Ojee
Het was eindelijk weekend, het toverdranken lokaal schoon maken was niet je enige straf van deze week, nu moest je ook nog bij krinkel nablijven en dat voor een week lang. Het was niet zozeer vervelend in zijn omgeving te zijn maar hij stotterde de hele tijd en het begon op je zenuwen te werken. ‘prof. Ik ben kaar met het nakijken van de toetsen’ zei ik verveeld. ‘d-d-dat id g-goed ga maar verder met deze st-sta-stapels boeken’ stotterde hij en jij balde je handen tot vuisten. Nu moest je zijn stapels boeken uitzoeken en ze sorteren alfabetisch en op onderwerp. Af en toe horde je achter je stemmen maar wanneer je je omdraaide was daar alleen de stotterende krinkel. De tijd verstreek en krinkel leek steeds zenuwachtiger te worden en je had het idee dat hij net als jij wou dat dit zo snel mogelijk voorbij was. Volgens Silver was dit het idee van prof. Andeling zij vond dat sneep je niet streng genoeg had gestraft, zij wist netzo goed als jij dat hij prima straf kon geven en al helemaal aan jou. Dit was iets waar je niet echt bij mee was je vader was overbezorgd en het ergste was dat je niet eens wist waarom ja natuurlijk het zal wel Voldemort’s schuld zijn, ik bedoel maar hij ontving nu als jaren de beker voor slechtste vader ooit. Maar marcel vond dat je niet mocht klagen ook al was het sneep neej marcel vond dat ze geluk had maar dat was ook weer zoiets zij kon zich niet met marcel meten. Zelf klaagde ik er flink op los maar ik had een helboel mensen die om me geven. Iets wat niet van hem gezegd kon worden.
Reageer (4)
Geweldig zoals altijd :p
1 decennium geledenCool!!!
1 decennium geledengaaff!!!
1 decennium geledenLeuwkkk heei soorry meis dat k de mijne bijna niet emer schrijf maar me ouders gaan uitelkaar enzoo dus bn beetje deprii enz..
1 decennium geledenxoxo