Jij, pion van heer voldemort! [HP] #11
Slaap zacht<3
Cassidy profiel:
Tijdsprong van heel wat lessen en avond eten aan de tafel van zwadderich
Je buik deed nog steeds pijn van het lachen. Maar de pret was nu wel over jij en Draco moesten het hele lokaal schoon maken. Wat een vreselijk karwei was niet alleen omdat het gewoon goor was maar het stonk bovendien enorm.
Pas om tien uur waren jullie eindelijk klaar je zou met Draco mee gaan naar de leerlingen kamer van zwadderich maar onderweg naar de kerkers kwamen jullie verschijnende mensen van griffoendor, Huffelpuf en ravenkauw en je op je schouder klopte en vertelde hoe geweldig die stunt met krinkel was. Bij iedere fan van je leek Draco er minder van te gaan snappen. Dus vertelde je wat er gister was gebeurt deze keer in geuren en kleuren (je had samen met Fred en George pompoenen uit Hagrids tuintje behekst en die achter krinkel laten zweven maar elke keer als hij omkeek leken het net normale pompoenen). Toen ik klaar was bleef het even stil maar toen zie hij ‘hee cas’ hmmm wattiser’ vroeg je terwijl je vol interesse naar de schilderijen keek die hier waren opgehangen ze waren anders dan die van boven, duisterder. Je keek om naar Draco die nu serieus keek. ‘is het goed als we het vandaag op dit houden, ik bedoel dat jij gewoon naar je slaapzaal gaat en dat we elkaar morgen zien’ als een ander dat gezegd was je misschien gekwetst geweest zeker omdat hij zosnel van onderwerp veranderende maar Draco was duidelijk moe, dus je glimlachte ‘tuurlijk geen probleem’ je sloeg je armen om je broer heen en gaf hem een kus op zijn wang. ‘trusten’ lachte je en je draaide je om en huppelde naar de leerlingenkamer van griffoendor.
Reageer (4)
OMG de foto is weer geweldig
1 decennium geledenOMG de foto is weer geweldig
1 decennium geledengaaffff!!!
1 decennium geledenoeww snell verdeerrrrr
1 decennium geledenxoxo