Jij, pion van heer voldemort! [HP] #10
Lost Again
hoe vaak wil je nog verdwalen
i love you because your you<3
‘nou’ en je hupte van je ene voet op de andere. De deur van de kerkers ging open en jullie mochten naar binnen. Draco ging meteen naar binnen langs sneep die nog in de deur opening stond ‘en opgelost’ vroeg hij doordringend ‘jaah’ zei je ongeduldig en je perste je langs je vader en rende naar Draco en pakte de achterkant van zijn gewaad beet ‘wat’ zou hij. Je wist niet meer wat te zeggen en draaide je om naar de anderen om daar te zitten maar alle plekken waren al bezet dus je liep terug naar Draco en ging naast je zitten.
Je pa vertelde over wat er dit jaar moest gebeuren en zei (Harry pesten)duidelijk iets waardoor de zwadderaars moesten lachten, maar je luisterde allang niet meer.
De toespraak was afgelopen en jullie werden in paren ingedeeld Silver met Hermelien en jij met Draco je vroeg je af of dit expres zo was gegaan en dat vroeg Draco zicht duidelijk ook af want hij keek je wantrouwig aan. Je haalde je schouders op en begon. het brouwen van deze toverdrank was niet zo moeilijk maar je kon je maar niet concentreren en staarde maar naar de bereidingswijzen die op het boord stond en toen je maanskruid aan het snijden was, sneed je per ongeluk in je vinger die begon te bloeden. Draco trok het mes uit je handen en keek je bezorgt aan (“yes” dacht je hij haat je niet) . Je grinnikte onhandig en zocht in je zak naar een pleister die je normaal gesproken altijd wel in je zak hebt zitten. Maar natuurlijk deze keer niet. ‘he’ zei je en je keek je broer even schattent aan. Je drukte je vinger tegen zijn mond. Draco begreep de hint en…
Draco Profiel:
Ze drukt haar vinger tegen je mond alsof er niet gebeurt was maar aan de ene kant was het haar schuld niet dat ze in griffoendor was verdeeld, en als dat een deel van haar was moest hij die maar accepteren. Dus opende hij zijn mond en zoog op haar vinger tot het bloed weg was. Ze keek je vreugdevol aan en sloeg haar andere arm om je middel. Dit had je gemist, nee corrigeerde hij zichzelf hij had dit niet zozeer gemist hij had haar gemist, haar aanwezigheid, haar lach en naar geur.
Opeens rook je iets vies en zag je dat de toverdranken een poep bruinen kleur had gekregen. Cassy keek ook op en trok een onheilspellend gezicht en trok haar vinger uit zijn mond en stond op, greep je arm en sleurde je overeind. ‘hij gaat ontploffen’ riep ze en trok je mee naar achter in het lokaal en een paar hartkloppingen later ontplofte inderdaad de inhoud van de ketel. En iedereen (behalve jullie twee) was bedekt met een stinkende bruinen laag. Je kon er niets aan doen, je moest vreselijk lachen. Cassy volgde je voorbeeld en samen schaterende jullie het uit.
Reageer (3)
Haha echt zalig!!
1 decennium geledenGeweldig geschreven ^^
whahahhhahahha
1 decennium geledenoeww leuk maar waarom zou draco haar bloed drinken???
1 decennium geledenxoxo