Tom

Nadat ik met David gebeld heb, is alles geregeld. Ik heb hem de situatie kort uitgelegd en hij zei dat hij zijn best zou doen. Als David zoiets zegt, dan doet hij dat ook.
'Amynthas,' mompel ik. Vragend kijkt ze me aan. Ze ziet er slecht uit. 'Ga even douche, daar knap je van op.' Ze loopt naar me toe en pakt mijn hand stevig vast. 'Wil je mee?' Ik knik en druk een kus op haar haar. Ik wil alles doen om Amynthas gelukkig te zien.
We kleden ons uit en stappen onder de douche. De stralen zijn al warm, gelukkig. Stoom vormt zich onder in de douchecel. Amynthas legt haar armen strak om me heen. 'Ik houd van je,' fluistert ze. Ik leg mijn handen op haar rug en trek haar dicht tegen me aan. Nu ik haar weer vast kan houden, wil ik daar gebruik van maken ook. Ik heb haar echt gemist de afgelopen week. Het deed me echt pijn om haar niet dicht bij me te hebben.

Als we uit de douche zijn ,geeuwt Amynthas. Ze trekt haar ondergoed aan, waarna ik haar optil. 'Tom!' gilt ze en klemt zich vast. Ik glimlach en loop naar haar slaapkamer toe. Ik denk dat de douche haar goed heeft gedaan. Ze ziet er sowieso al beter uit dan toen ik net binnenkwam. Ze heeft weer hoop.
'Ga jij maar even lekker slapen. Je kan het goed gebruiken en we kunnen nu toch niet veel doen.' Amynthas knik. 'Blijf je wel bij me?' Ik knik. Ook ik sta nog in mijn boxer, dus ik hoef niks uit te trekken. Ik til de dekens op en ga naast Amynthas liggen. Gelijk komt ze met haar hoofd op mijn borst liggen. 'Alles komt goed,' mompel ik en leg mijn arm om haar heen. Nog geen minuut nadat ze ligt, valt Amynthas al in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen