"Ja mam ik kom al" zei ik. Het was zover eindelijk ging ik alleen op vakantie zonder ouders! De dag daarvoor had ik alles al ingepakt dus ik hoefde niks meer te doen. Ik liep naar de badkamer en ging even douche. "Senna opschieten je moet nog eten" zij mams. "Doe nou is rustig" zei ik. Ik liep naar beneden en ging aan de eettafel zitten. "Hier Senna cocopops" zei mams. Ik eten me cocopops op en ging naar boven om mijn tanden te poetsen. De bel ging "wie zou dat zijn?" dacht ik. Het was Tamara we zouden met ze tweetjes op vakantie gaan maar ze was een uur te vroeg. Ik liep naar beneden en gaf Tamara een knuffel. "Je bent veelste vroeg joh!" zei ik. " Ja, dat weet ik maar ik wilde je wat geven" zei tamara. Ze haalden iets uit haar tas " hier voor jou! een One Direction sweater" zei tamara. "Onee toch niet One Direction Tamara altijd maar met der One Direction geef mij maar Tokio Hotel" Dacht ik. "Ja, mischien komen we ze nog tegen in Londen? dat zou toch zo geweldig zijn" zei Tamara. Ik lachte maar een beetje. " Meiden het is tijd! We moeten gaan loop maar naar de auto" zij mams. We reden naar Schiphol. Over drie kwartier zou het vliegtuig vertrekken dus we dronken nog wat bij starbucks. "Ik wil dat je me elke dag belt Senna" zei mams. "Ik kijk wel" zei ik. "Nee, Senna! Je gaat voor het eerst alleen en ik wil weten hoe het gaat" zei mams. "Wat een bemoei het is toch mijn vakantie" dacht ik. Eindelijk het was tijd we chekte de koffers in en lieten onze kaartjes zien. " Doei Senna!" zij mams met tranen in haar ogen. "alsof ik nooit meer terug kom maar 2 weken""dacht ik. En we stapte het vliegtuig in.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen