Jij, pion van heer voldemort! [HP] #7
hoe je bij het verhaal
volgende keeer beter (cassidy: jeeeej papa)
vampire girl
Na de lunch gingen jij en Silver gouw even naar de slaapzaal op bloedcapsules te halen.
toen ging Silver alvast naar de les jij wachten, ongeveer vier minuten nadat de bel was gegaan stormde je het lokaal binnen en keek welderend rond ‘neee’ riep je dramatis uit. ‘ik kan het niet meer aan het doet te veel pijn’. Je greep met je handen naar je keel en deed alsof je stikte snel stopte je de capsule in je mond je beet erop en rende naar prov. Krinkel toe en viel neer aan zijn voeten, ‘doe mij geen pijn prov.’ De klas was helemaal stil geworden ‘ik ben maar een arme kleine vampier’ vervolgde jij even dramatis. Krinkel werd lijkbleek en jij zorgde dat er een straaltje bloed uit je mondhoek liep (de capsule) je keek hoopvol naar krinkel die blijkbaar niet meer wist wat te doen. Nu was de beurt aan Silver ‘prov, prov’ stamelde ze en ze drukte haar handen tegen haar ogen en deed alsof ze luid snikte ‘ze ,ze beet me’ en Silver liet de puntjes in haar net zien die jullie zorgvuldig hadden gemaakt. Dit scheen krinkel nog banger te maken en hij liet zich op de grond vallen en kroop naar het meisje (“de vampier”) toe hij boog zich voorover en toen zijn gezicht dicht bij de jouwe was opende je plots je ogen, stond op en liep rustig naar je plaats een verwarde krinkel achterlaten.
Toen hij uiteindelijk weer alles op een rijtje had gaf jij Silver net een high five. ‘Juffrouw Prins’ stotterde hij boos. ‘melden, b-bij pr-pro-prov. S-s-sneep’ onder luit applaus verliet je het lokaal.
Reageer (5)
Haha , geweldige grap met je leerkracht uithalen
1 decennium geledenWeer een verslavend verhaal damn ^^
meldde joehoe!!!
1 decennium geledenverder verder verder!!!!
1 decennium geledenxoxo
Super!!
1 decennium geledenSnel verser<3
oeww uber stoer wil k ook keertje doen:PXD
1 decennium geledensnell verdurrr:PXD
xoxoSilver