Jij, pion van heer voldemort! [HP] #6
Angel Or Devil!?
Na het ontbeid deelde prov. Andeling de roosters uit jullie hadden eerst een uur gedaante verwisseling dan een uur bezweringen en dan een blokuur verweer tegen de zwarte kunsten het eerste uur voor de pauzen en het tweede daarna. Na verweer tegen de zwarte kunsten hadden jullie een en blokuur kruidenkunde en zat de dag er op.
Jij en Silver liepen al naar gedaanteverwisseling maar marcel was echter nog even naar boven om zijn boeken te pakken die hij vergeten had. Gedaanteverwisseling hadden jullie met de leerlingen van Huffelpuf. Marcel kwam net binnen rennen voor de bel en ging aan de linker kant van Silver zitten. Zuchtend staarde je naar het boort.
Tijdsprong jullie zitten bij bezweringen en prov. Banning doet net voor hoe je een veer moet laten zweven, hij zwaaide met zijn toverstaf en zei: Wingardium Leviosa, hij legde zijn klemtoon op gar en liet zo zijn veer zweven er klonken veel o’s en a’s. ‘okee nu is het jullie beurt’. Marcel ging met Harry potter en ik met Silver zij zwaaide rustig met haar toverstaf en zei ‘wingarduim leviosa’ de veer rees omhoog, ‘wooow’ riep ik uit ‘dat is echt geweldig hoe doe je dat’ Silver werd rood en mompelde iets als makkelijk en geen idee.
Aan het eind van de les hadden we dertig punten verdient voor griffoendor. ongelofelijk dacht ik mijn vriendin kan al boeken laten zweven en het enige wat mijn veer deed was omrollen.
Jullie hadden zich verheugt op verweer maar het viel heel tegen het hele lokaal stonk naar knoflook en overal hingen kruizen “om de vampiers weg te houden” zei fred die langs liep. Een lachertje was hij, hij stotterde maar en jij kon gewoon geen respect opbrengen. En dus lachte jij en Silver elke keer als hij iets dom deed en dat deed hij vaak. Jullie lachte vooral om de tulband die muf stonk waarschijnlijk had hij daar ook knoflook in gepropt zodat hij overal beschermt was. Toen eindelijk de bel ging voor de pauze had jij een leuk idee gekregen je wenkte je vrienden naar een hoekje van de gang en fluisterde het plan in marcel wou niet me doen maar Silvers hulp zou genoeg zijn.
Reageer (2)
gaafffff verder!!!
1 decennium geledenoewww sexxyy snell verder:PXD
1 decennium geledenxoxoSilver