Jij, pion van heer voldemort! [HP] #2
dit is deel 2 ik hoop dat ie beter is, nou je bent nu 10 je mag een jaar eerder naar zweinstein we slaan even wat jaartjes over maar we gaan nog wel terug met ene flashback. je woont nu alleen nog tijdens school tijd bij de malfidussen in de vakantie woon je bij sneep die je nu als jullie alleen zijn papa noemt je wilt je moeder nooit meer zien omdat je in een krant artikle heb gelezen over haar.!
je hebt een up en down relatie met draco je noemt hem je broer maar in werkelijkheid is hij gewoon je neefje..,
je houd van drama, veel drama.
Het is de eindelijk zover de zweinstein expres vertrekt van uit Londen station 9¾ .
Jij was er al vroeg bij en zit nu in je eentje in een coupe, je ogen vastgekleefd aan je boek. Langs de coupedeur lopen leerlingen heen en weer. Dan word er opeen fluitje geblazen en langzaam vertrekt de trein.
De coupe deur woord open gedaan en ene blonde jongen staat in de opening. ‘Rot op Draco’ zeg je tegen de jongen zonder van je boek op te kijken die jongen die heel toevallig je oudere broer is reageert vijandig. ‘aah ben ik hier niet welkom’ sneert hij, hij gaat voor me op de bank zitten geïrriteerd kijk ik hem aan over de rand van mijn boek. Meer mensen komen de coupe binnen Korzel, Kwast en Patty Park. Ze komen met ze alle doodleuk binnen alsof er niets aan de hand is. Nijdig slag je, je blz. om, ze beginnen een gesprek over dreuzels of zoals zij het noemen “modderbloedjes”. ‘zo’ zeg jij op een luide en indringende toon. ‘het is tijd voor jullie om op-te-hoepelen’ Draco trekt zijn wenkbrauwen op en zegt dan ijzig, ‘wij weg, dacht het niet’ hij gaat staan en Korzel en Kwast volgen zijn voorbeeld. Ellendig sla jij je boek dicht en pakt je tas. Zonder verder nog een woord te zeggen verlaat je de coupe.
Reageer (4)
Goed geschreven!
1 decennium geledenvette looowll <3
1 decennium geledengaaf!!!
1 decennium geledenga nou doorrr
1 decennium geleden