Jij, pion van heer voldemort! [HP] #1
dit is dus deel #1 het begin als je 5 jaar bent (sorry so jong) je gaat je moeder bella opzoeken in azkaban de tovenaars gevangen is je leert net lezen.
(deze isheel slecht ga aub door met 2of3 ofzo:P)
dit is het dus
tadaaa
niet dus
Bij mama, gouwww
je bent 5 jaar oud je gaat naar mama (bella) toe on de gevangenis je houd van haar omdat je niet beter weet je komt haar cel binnen en rent naar mama toe maar dan struikel je over een los liggende tegel en val je. "Gouwww" roep je (dat zeg je alrijd als je wat stoms doet dat het je nog van je dino opsessie(zie de anime AIR)) dat deet pijn je knieen branden maar je huilt niet je krabbelt overeind en loopt naar mama toe "mama" brul je in haar oor je moeder aait je door je haar en en kijkt naar de persoon achter je je draait je om en kijkt Tante sissy staat een meter achter je "wieeeeeh"roep je. cissy zucht cassidy is nou eenmaal erg luidruchtig.
narssisa malfidus prov.
cassidy is opgewonden en speelt met een slangentje is de hoek van de cel ze lacht luidruchtig.
"ze lijkt op hem he" zecht bella "hmm" antwoord ik
eigenlijk is dat niet waar ik op hoop bedenk ik.
'ze leerd lezen' vertel ik bella. 'en?!'zecht ze 'nee niets' en ik keer mijn hoofd af.
in de hoek zit cassidy in een hoed je te neurieen
soms is de spelling rampzalig maar he let er maar gewoon niet op:P
Reageer (4)
Het is goed en ben ook benieuw naar het vervolg
1 decennium geledennou ik vind hem zelf beter dan de mijne:D!!
1 decennium geledenmaar dat zou DENK ik iedereen zeggen(A)!! next
ik vind hem wewl gaaf!!!
1 decennium geledenhet spijt me dat het zo slecht is!!!!!!!!!!1
1 decennium geleden