Part ten - an unpleasant call
Ik rilde. Meteen stond zijn blik weer bezorgd. 'Heb je het koud?' Ik schudde mijn hoofd. 'Het heeft niets met jou te maken.' was het enige fatsoenlijke dat uit mijn mond kwam. 'Laat ik me even opnieuw en fatsoenlijk voorstellen, Lily.' Hij lachte zijn witte tanden bloot. Hij pakte mijn hand. Mijn hart maakte een sprongetje. Hij hield mijn hand vast! 'Jacob Black. Kunnen we vrienden zijn?' Ik wilde antwoorden, maar toen begon er iets te trillen in mijn broekzak. Ik ging rechtop zitten, veegde het zand van mijn rug en pakte mijn mobiel uit mijn broekzak.
Dixon belt
vermeldde mijn telefoontje. Met trillende handen drukte ik op het groene hoorntje. 'Lily, mijn lieve schat!' Dixon's stem klonk poeslief. 'Waar ben je? Dan kom ik naar je toe.' Ik schudde met mijn hoofd, tot ik opmerkte dat hij dat niet kon zien. 'I-ik ben niet in Phoenix.' 'Wie is dat?' vroeg Jacob. Meteen werd Dixon's stem vals. 'Ben je bij een ander? Heb je een ander, terwijl ik zoveel van je houd? Hoer!' 'Nee, ik heb geen ander! Echt niet! Ik houd van jou alleen.. Je maakt me zo verdrietig.' fluisterde ik. 'Dat heb je verdiend, vuile slet die je bent! Vreemdgangers gaan naar de hel.' Ik hoorde Dixon uit frustratie schreeuwen, toen hoorde ik iets met een klap op de grond vallen.' 'Dixon..' fluisterde ik. Ik moest het doen. Ik zou voortaan in Forks moeten blijven wonen, uit angst dat ik Dixon tegenkwam in Phoenix, maar ik moest het doen. 'Dixon, het is over.' Aan zijn stem hoorde ik hoe furieus hij was. 'Wat?' siste hij. 'Je maakt het uit met mij? Hier krijg je spijt van, slet. Ik kom je opzoeken en dan zul je niet weten wat je overkomt.' 'Nee..' Ik trilde. De laatste keer dat hij zo boos was schoot door mijn hoofd. 'Alsjeblieft, Dixon. Doe me dit niet aan,' huilde ik. 'Het wordt nog erger dan de vorige keer,' beloofde hij me. 'Al vond ik dat wel fijn, Lills.' Hij lachte gemeen. De tranen rolden over mijn wangen. Toen hoorde ik alleen nog de kiestoon.
Soz, jongens, maar voor nu is dit evenhet laatste stukje want ik moet even van de computer af ^-^
Reageer (12)
Haha ergens hoopte ik wel dat dit zou gebeuren ^^
1 decennium geledenoooook dit is zo leuk!
1 decennium geledenverderr!
1 decennium geledenplieeeesssssss ga snel verder!!!!
1 decennium geledensnel verdeeeeer
1 decennium geleden