Proloog
Het idee om naar London te verhuizen begon allemaal met passie en vriendschap.
We leerden elkaar kennen in onze peuter/kleuter jaren. We genoten van het leven zoals ieder ander klein kind, onbezorgd en onbevreest.
Samen voor het eerst naar de basisschool, leren lezen en schrijven. Samen voor het eerst naar de middelbareschool. Voor het eerst verliefd en gebroken harten. Ze waren er voor elkaar zoals vriendinnen dat horen te doen.
Totdat Jacky ging verhuizen. Snel daarna volgde Juliet. Eleanor bleef achter. Ze maakten nieuwe vrienden en langzaam aan vergaten ze elkaar. Al hoe wel..
Ze deelden een passie, schrijven. Je emoties eruit gooien op papier en alles vergeten.
Zo leerden ze elkaar weer kennen. Hier op Quizlet.
Ze spraken weer af en beseften hoe erg ze elkaar missen. Na hun laatste jaar besloten ze samen te gaan wonen. Hun studie te volgen en hun passie te delen in de wereldstad, London.
Samen opgegroeid maar allemaal en andere afslag genomen.
Het is zoals ze zeggen, alle wegen leiden naar Rome.
Maar in ons geval,
Alle wegen leiden naar London.
Reageer (6)
Eerlijk gezegd, ik ben best trots op onze proloog !
1 decennium geledenAl '144' keer gelezen!
Dikke kus x Susan
written by: @Susan_1D
1 decennium geledenHet is niet goed.. nee
1 decennium geledenhet is AMAZAYN!!
ik gaa het zoiezo lezen
Thanks for reading everyone!
1 decennium geledenWe hopen dat jullie het leuk vinden!
Je kan ons ook volgen op Twitter: @Susan_1D @iWannaHugStyles en @Sasha_1D.
Love, Sasha .