Foto bij 008 Kaylin / Justin pov.

Kaylin pov.
Met m'n armen over elkaar loop ik buiten over straat. Het is donker en ik heb geen idee waar ik heen loop. Ik hoor gelach verderop en ik besluit om een kijkje te nemen. Ik kom op een parkeerplaats terecht en er staat een half pipe en een jongen zonder shirt is aan het skateboarden. Ik loop verder en schrik als het Justin is, die zonder shirt aan het skateboarden is. Ik wil weglopen, maar het is te laat. "Kaylin?" hoor ik zijn stem zeggen. Ik kijk op en hij komt naar me toe. "Wat doe jij hier, op dit tijdstip?" vraagt hij niet-begrijpend. "Ik was gewoon wat aan het rondlopen" mompel ik en draai me om. "Wat ga je doen?" vraagt hij en hij komt naast me lopen. "Weg" zeg ik en loop wat sneller. Ik voel zijn hand rond mijn pols en ik stop met lopen en hij trekt me naar hem toe. "Waarom?" vraagt hij terwijl hij maar een paar centimeter van me af staat. "Omdat, mijn moeder niet weet waar ik ben" zeg ik en hij zucht zachtjes. "Kaylin, mag ik weten wat jij tegen mij hebt?" vraagt hij en hij blijft mijn pols vasthouden. Wat mij een raar gevoel van binnen geeft. Blozend kijk ik naar de grond. "Waarom zou ik je vertellen, wat ik tegen je hebt?" zeg ik en trek mijn arm los. Hij weet verdomme niks meer over die avond. Ik loop weg en ik hoor hem nog zuchten. "Kaylin, ik begrijp het niet" roept hij. "Dan moet je niet zoveel zuipen" roep ik gefrustreerd en ren weg, terwijl de tranen over mijn wangen stroomt.

Justin pov.
Ik pak haar pols vast en trek haar naar me toe. "Waarom?" vraag ik, ik wil weten waarom ze zo snel weg wilt. "Omdat, mijn moeder niet weet waar ik ben" zegt ze, maar ik zie gewoon dat het een leugen is. Waarom doet ze zo tegen me, wat heb ik gedaan? "Kaylin, mag ik weten wat jij tegen mij hebt?" vraag ik en ik kijk haar aan, maar ze kijkt weg. Bloosde ze nou? Ze vindt me leuk, ik zie het, doet ze daarom zo? "Waarom zou ik je vertellen, wat ik tegen je hebt?" zegt ze en ze trekt haar arm los en loopt weg. Ik zucht en roep "Kaylin, ik begrijp het niet" ik snap het echt helemaal niet meer. "Dan moet je niet zoveel zuipen" roept ze en daar schrok ik van. Hoe weet zij, dat ik drink? Wacht is even, die avond in de discotheek, dat meisje heet Kaylin. Oh no, wat heb ik aangericht. Wat is er verder die avond gebeurd? Ik weet dat ik toen veel gedronken heb, maar ik kan me niet herinneren wat er allemaal gebeurd is. Wat is er gebeurd, waardoor ze zo doet tegen me?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen