007
Het meisje wat laats de klas uit rende, was er vandaag weer en het viel me op dat ze mij de hele tijd aan keek. Ook wel logisch ze had me nog niet echt gezien of ontmoet maar ze negeerde en draaide de hele tijd weg. Ze vast zo'n meisje wat zich te veel voelde om hoi te zeggen of met de andere om te gaan. Maar dat wist ik natuurlijk niet zeker. Ze ging naast het vriendin zitten die mij wel aansprak, ze fluisterde wat en keken de hele tijd om. Voor ik het wist was de les om en liep ik in de kantine ik liep op Allison af 'Mag ik misschien bij jullie zitten?' ze glimlachte en slikte snel wat door 'Ja hoor' zei ze en het andere meisje negeerde mij nog steeds! of was ze gewoon verlegen? 'Hoe heet je?' en ik keek het meisje aan 'ik?' vroeg ze, ik knikte 'ja' ze keek me aan en was lang stil 'Kaylin' ik knikte 'mooie naam' ze glimlachte en keek snel weer weg, alweer bleef er een akward stilte en niemand vulde hem, op begeven moment deed de bel het en liep iedereen naar de les maar hun bleven nog even zitten. En ik liep naar de les met Ryan en Chaz en ging deze keer maar bij hun zitten omdat de akward momenten te voorkomen en mijn hoofd een beetje bij de les te houden. tijdens de les kwam er in eens iets in me op Kaylin zo heette het meisje ook met het uitgaan maar ik kon me niet meer herringen hoe ze eruit zag maar dat zou ze vast wel niet zijn!
Reageer (1)
Leuk!
1 decennium geledenSnel verder!