Part 11
'Oke, ik wil eerst jullie stemmen wel een horen, wie hebben er allemaal gezongen op jullie auditie?' een paar vingers gingen omhoog. Waaronder die van mij. 'Hmm, oke, eh, jij.' ze wijst naar de gay-jongen van ballet. 'Kom maar even naar voren. Zing maar een stukje van je auditie.' de jongen waggelt naar voren. 'Zonder muziek?' vraag hij. Rose knikt. 'Een echte zanger of zangeres kan zonder muziek zingen.' De jongen knikt en haalt diep adem. Een diepe en prachtige stem kwam uit zijn mond. Het klinkt echt heel mooi.
'And now, you say you're lonely, you cried, the whole noght through. Well you can cry me a river, cry me a river. I cried a river over you.' Hee, wacht eens, dit liedje zong Liam van OneDirection ook. En dat weet ik dus ook van mijn zusje. 'And now, you say you love, just to prove that you do. Well come on and cry me a river, oh cry me a river. I cried a river over you.' Hij kijkt even dramatisch
'Cry me... A River!' iedereen juicht en klapt. Hij is dan ook echt heel goed. Hij gaat tevreden zitten. De lerares kijkt rond. 'Jij, meisje met het schouder shirtje. Demi McStars, toch.' ik knik en sta voorzichtig op. Hoe weten al die leraren al die namen zo snel?! Het is echt eng. Ik loop naar voren. 'Ga je gang. Ik heb veel over je auditie gehoord.' Rose glimlacht en ik haal diep adem.
'It's probably the best for you, I only want the best for you. And if I'm not the best then you're stuck. I tried to sever ties and I ended up with wouds to bind, it's like you pouring salt on my cuts.' Ik pomp mijn hele longen vol en geef volle volume.
'And I just ran out of bandages, I don't even know where to start, cause you can't bandage the damage, you never really can fix a heart, oh no no no, you never really can fix a heart.' De klas begint te klappen. Een glimlach krult op mijn gezicht. 'Mooi hoor.' zegt de lerares tevreden. Ik knik dankbaar en loop terug naar mijn plaats. Nog twee leerlingen zingen, één ervan zingt opera. Niet mijn favorite stijl, maar ze kon het wel. En nog een jongen die dezelfde stijl als de gay. En dan komt de laatste, waarvan ik wenste dat hij niet in mijn klas zat. Niet hier, not ever. 'Harry Styles?' roept Rose. Ik zie hem in mijn ooghoeken opstaan en naar voren lopen. 'Oke, welke hit?' hij kijkt naar Rose met zijn arogante blik. 'Zolang je maar wat zingt.' zucht Rose, die blijkbaar al spijt heeft dat hem laat zingen. Harry schraapt zijn keel.
'I'm sexy and I know it!' zingt hij lachend. Ik rol met mijn ogen. 'Nee, ik zal wel zingen wat ik zong op mijn auditie.
'Isn't she lovely, isn't she wonderfull, isn't she precious, less than a minute old. And I never thought through love we'd be. Making one as lovely as she, but isn't she lovely made from love.' Trots kijkt hij naar de meisjes die bijna wegsmelten. Ik snap niet dat hij dat liedje zo liefdevol kan zingen. Echt, ik snap het niet. Hij loopt langs me heen terug naar waar hij zat. Hij gaat zitten en ik zie dat hij naar me kijkt. Ik draai me om en kijk hem boos aan, maar het enige wat hij doet, is knipogen.
Reageer (4)
moahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
1 decennium geledenik ga de kudoknop vermoorden!!!
I love this harry, I probably shouldn't but i do/
1 decennium geledenHihi lekker ego Hazza!
1 decennium geledenI'm sexy and I know it:)
Snel verder!!
Leuk
1 decennium geledenHaha, vet droog: welke hit. Ik zie het al voor me haha
Snel verder(H)