17
Geschokt. Wat een enorm nummer.
Oh ik hoop nog steeds dat al mijn abbo's geabbonneerd zijn op het verhaal dat ik in hoofdstuk 9 noem.
Als je mijn verhaal leuk vind, vind je dat verhaal helemaal geweldig.
Objectief naar het liedje blijven luisteren is absoluut onmogelijk. Niet naar Niall luisteren, naar hem kijken is onmogelijk. Zijn stem is betoverend. Ik kan mijn ogen niet van hem afhouden. Hij is geweldig.
Het liedje is leuk.
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know
Oh oh
You don't know you're beautiful
Oh oh
That what makes you beautiful
Niall zingt het gericht naar mij. Ik snap het niet, wat ziet deze jongen in mij? Er is niets om me bewust van te zijn. Ik moet blozen.
Niall stopt. 'You are so cute when you're blushing.'
Ik glimlach. Ik pak mijn gitaar uit zijn handend en ga tegen hem aan zitten. 'So, tell me te chords.'
Niall legt alle ritme's en akkoorden uit, en al snel kan ik het refrein. Het liedje is echt niet zo moeilijk. Wel heel erg vrolijk.
Ik leg de gitaar en draai me om. Even wat iniatief. Ik trek hem omhoog uit de stoel. Mijn armen gaan naar zijn heupen, en mijn mond naar de zijne. Ik geef eerst wat kleine op zijn mond, maar al snel krijg ik een likje langs mijn mond. Ik open mijn mond en laat zijn tong binnen. We spelen helemaal geen spel om de dominantie, we vinden het wel best. We hoeven beide de leider niet te zijn.
Louis komt dan de kamer binnen. 'So Chris, how's it going?'
Als hij mij ziet dat ik mezelf wegtrek, kijkt hij een beetje verbaasd. 'Oh sorry, was I interrupting?'
'No, it's ok.' zeg ik.
Ik pak de gitaar en speel What Makes You Beautifull voor hem.
Blijkbaar vind hij het goed, want hij begint enthousiast te klappen. 'Paul will find it awesome, I'm sure.'
Ik lach, ik ben redelijk zenuwachtig. Ben ik goed genoeg ? Ik wil het zo graag. Maar eerst moeten moet ik mijn ouders bellen over de situatie.
Ik pak mijn iPhone en bel mijn huistelefoon. Ik gebaar naar Niall dat ik mijn ouders ga bellen.
'pieeep, pieeep, pieeep.'
Mijn moeder neemt op. 'Chris!' schreeuwt ze bijna. 'hoe gaat het?'
'heel goed. Ik moet je wat vertellen.'
'vertel.'
'zoals ik al vertel slaap ik bij Niall en zijn vrienden. Die vrienden zijn toevallig de meest populaire boyband ter wereld op het moment, en terecht.'
'En die Niall, is die een vriend van je?'
'eh.' zeg ik verlegen. 'hij is veel meer dan een vriend.'
'okee.' zegt mijn moeder een beetje vertwijfeld 'vertel verder.'
'nu heeft Niall mij horen gitaar spelen, en riep meteen de rest van mijn nieuwe vrienden erbij, die hun tourmanager belden om te vertellen dat ze een goede gitarist hebben gevonden.'
'is Niall je vriendje?' vraagt mijn moeder. Wtf, hoe werkt haar gedachtengang.
'ja' zeg ik vertwijfeld.
'MAAR DAT IS GEWELDIG.' roept ze. 'WANNEER STEL JE HEM AAN ONS VOOR?'
Een beetje geschokt zeg ik: 'dat weet ik niet, als hun tourmanager me goed vind ga ik mee op tour door het Verenigd Koninkrijk en Ierland, en misschien ook wel in Europa en Amerika.'
Het was zo'n droombeeld. Touren met de jongens, met Niall.
'dat is geweldig.' antwoord ze in diepe gedachten. Ik lach. 'dus morgen komt die tourmanager om te kijken hoe goed ik ben.'
Ik kan alles maar moeilijk geloven, het is onwerkelijk. 'we spreken elkaar snel. Doe de groeten aan pap en Lana.'
'dat is goed. Doei lieverd. En ik hang op.
'so ?' vraagt hij ?
'she can't wait to meet you.' zeg ik gelukkig.
Reageer (4)
Zachaaaa wachaaaaa the best beter dan al de rest!
1 decennium geledensorry, melodramatische bui hierzo... maar jouw naam is ook zo leuk om op te rijmen (:Ik meen het, jij bent te goed voor mij en voor al je abo's. Je schrijft zo mooi, ik wil altijd maar MEER
verder gaan
1 decennium geledensnel verderrrrr(H)
1 decennium geledenAAAAH
1 decennium geledenzo werkt mijn gedachtengang ook (serieus)
snel verder<3