Foto bij 13.

Mijn voeten raakte de grond weer en ik keek in de mooiste en liefste gezicht dat ik kende.
“Taylor!” riep ik blij. Taylor omhelsde me en zwierde me in het rond. Hier stond hij dan, in zijn spijkerbroek, een wit shirt met een V-hals en een net zwart jasje. Kortom: hij zag er geweldig uit, like always. Het was zo raar: ik ken hem nog helemaal niet lang, maar ik was echt gek op hem.
“Jasmin, I’m soooo happy to see you! I missed you!”
“Ik heb jou ook ontzettend gemist! Ik dacht dat je pas over een week terug zou komen!”
“Ik wilde graag weer bij je zijn!” fluisterde hij in mijn oor en hij keek verlegen naar beneden. Ik drukte zacht een kusje op zijn voorhoofd. Rose kwam aanrennen met een camera.
“Fotomomentje!” gilde ze blij. Taylor sloeg een arm om mijn middel en trok me naar zich toe. We keken naar de camera, Rose klikte en trok ons vervolgens mee de dansvloer op. Taio Cruz met Hangover galmde uit de boxen.

Na een heftige, gezellige swingnight plofte ik op mijn bed en trok mijn pumps uit. Taylor had me eerst netjes bij mijn huisje willen afzetten, maar ik had hem gesmeekt om mee naar binnen te gaan. Dat was bijna niet nodig, want Taylor stemde vrijwel direct in. Waar Rose en Mara waren gebleven wist ik niet, maar die verhalen zou ik morgen wel horen en ik was heel nieuwsgierig. Taylor hielp me lief uit mijn jurk en ik liep naar de badkamer om mijn tanden te poetsen en make-up af te halen. Ik trok mijn pyjama aan, gleed in mijn sloffen en deed mijn haar even naar achter met een haarband. Toen ik terug kwam in mijn kamer stond Taylor alleen nog in zijn boxer. Ik zuchtte: wat had hij toch een goddelijk lichaam. Hij ging in bed liggen en gebaarde dat ik naast hem moest komen liggen. Ik schopte mijn sloffen uit en legde mijn haarband op mijn nachtkasje. Ik ging liggen en nestelde me tegen Taylor zijn warme lichaam aan.
“Sweet dreams!” fluisterde Taylor nog in mijn uur. Mijn ogen sloten zich en langzaam vertrok ik naar dromenland, in de armen van mijn droomjongen.

Kort stukje, reacties? GROENE KNOP? Speciaal voor mijn lieve abo's straks nog een stukje! Love u all!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen