Part 13
And so if you know guys, that sucks!
De volgende ochtend zette we de koffers al vroeg in de auto. We hadden besloten om de R8 mee te nemen omdat we dachten dat de Q5 te groot was voor zo'n klein dorpje als La Push. We reden ombeurten een uur en na vele uren waren we er eindelijk. We stopte voor een klein schattig huisje dat aansloot op het bos en het strand. We pakte onze spullen uit de auto en liepen naar binnen. Op de tafel in de keuken lag een blokje papier en op het bovenste blaadje stond wat geschreven.
WIJ WENSEN JULLIE EEN FIJNE VAKANTIE TOE! GENIET ERVAN! ik liet het briefje liggen en ging boven mijn koffers uitpakken. "Zo, dat was de laatste koffer... Zullen we naar het strand gaan?" vroeg Dean. Ik knikte en pakte zijn hand. Samen liepen we naar buiten en gingen naar het strand. "ga je mee zwemmen?" vroeg hij terwijl hij zijn shirt uit deed. "nee ik heb even geen zin in zwemmen..." antwoorde ik. Hij knikte, gaf me een kusje en rende als een idioot naar het water. Ik legde mijn handdoek goed neer, ging erop liggen en voor ik het wist sliep ik. Een zacht tikje op mijn schouder wekte me. Slaperig keek ik op naar wie me waker gemaakt had. Ik dacht dat Dean uitgezwommen was en honger had, maar er stond een knappe gespierde jongen voor mijn neus. "ik hoop niet dat je het erg vind dat ik je wakker gemaakt heb, maar het is vloed aan het worden en als je niet weg wilt drijven zou ik als ik jou was iets hoger op het strand gaan liggen." zei hij. Hij zei het vriendelijk maar hij had een nukkige uitdrukking op zijn gezicht. Ik bedankte hem en ging wat hoger liggen. De telefoon van Dean ging af en op het scherm stond een onbekend nummer. Zonder iets te zeggen nam ik op. "Hee schat" klonk een vrouwenstem door de telefoon. "ik weet dat je met je zus op vakantie bent, maar ik mis je dus wil je terug komen en me nog een keer zo lekker verwennen??" even bleef het stil maar voor ze nog iets zei had ik opgehangen. Dean wou nietsvermoedend op me af komen en me een kus geven maar ik stond op en begon te schreeuwen dat zijn andere vriendin gebeld had en dat ik alles wist. Hij bekende dat hij een andere vriendin had en dat hij terug naar huis ging om zijn leven met haar te delen. Ik gooide mijn verlovingsring naar zijn hoofd en hij liep weg. Ik ging terug op mijn handdoek zitten. Er was bijna niemand op het strand, alleen de jongen die me wakker gemaakt had en ik denk zijn vriend. Ik trok mijn knieën op en legde mijn hoofd op mijn armen. Zo zat ik een tijdje tot ik een warme hand op mijn schouder voelde.
Reageer (1)
ACTIE YEAH
1 decennium geleden