Foto bij Part 8

Hmm sorry een korte. Volgende keer zeker een langere, en misschien verduidelijking van de titel (A)

Ik heb namen nodig, iemand zin in om me te helpen? Zet maar in reacties (H)

Ik val bijna en ik kijk boos om. Maar degene sleurt me nog steeds verder. En na iets van twee minuten sta ik eindelijk stil. 'Wat denk je dat je aan het doen bent?' roep ik en hij drukt zijn hand voor mijn mond. 'Sssh!' Ik haal zijn hand van mijn mond. 'Harry Styles?' roep ik verbaasd als ik hem herken. 'Sssh!!' sist hij. Oke? Wat moet Harry Styles met mij? Hij kijkt even opzij. Allerlei meiden rennen langs en dan gebeurd er iets heel onverwachts. Hij pakt mijn gezicht vast en drukt zijn lippen op die van mij. Ik hou mijn ogen wijd open en zie in mijn ooghoeken de meiden geschrokken kijken en weglopen. Harry gaat maar door en boos duw ik hem weg. Ik hef mijn hand om hem te slaan, maar die houdt hij tegen. 'Ga me nou niet vertellen dat je dat niet wou.' zegt hij met een arogante blik in zijn ogen. 'Pardon?' vraag ik geshockt. Wat is zijn probleem?! 'Je kan niet opeens iemand uit het niets zoenen!' schreeuw ik. 'Ik moest wel!'
'Wat?' roep ik kwaad. Was ik gebruikt?
'Ik moest toch iets doen om die meiden af te leiden?'
'Maar dan hoefde je mij nog niet te gebruiken!'
Hij haalt zijn schouders op en loopt droog weg. 'Wacht even!' schreeuw ik hem achterna. Maar hij loopt gewoon door. 'Negeer me niet, Harry Styles!' Hij loopt langs Charissa voorbij die zich naar me toe haast. 'Wat was dat?' Ik zucht. 'Wc's, nu.' Ze knikt en we lopen snel naar de dichtsbijzijnde wc's. 'Oke, vertel.' zegt Charissa om een of andere heel opgewonden. 'Harry,' begin ik ongemakkelijk. Snel kijk ik even om me heen om te checken dat er niemand afluistert. 'Harry heeft me gezoend.' 'WAT?!' roept ze uit. 'Ssssh!' sis ik. 'De wereld hoeft het niet te weten.' 'En je bedoeld dé Harry.' fluistert ze. Ik knik. 'Helaas.' 'Wat is daar helaas aan? He is like, super hot and famous!' roept ze. 'Wees een beetje stiller, ja!' Ik ga tegen de muur aanleunen. 'Goed begin op de school.' 'Zeg dat.' zucht Charissa en ze komt naast me staan. 'Ik ben echt zo jaloers.' 'Char, hij gebruikte me!' roep ik. 'Wie moest hier nou stil zijn.' lacht ze. Ze snapt het niet. Die jerk had me gebruikt. Kan me niet schelen dat et maar ee kus was. Hij had me gebruikt.

Reageer (2)

  • RandomnessXx

    nobody's perfect... maar dit verhaal toch wel het meest! (oke hij heeft geen 'body', maar dat boeit me op dit moment niet zo VERDER LEZEN!!)

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Genious! Overwacht en vaag, maar geniaal!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen