POV Céline
Ik weet niet waar ik ben, paniek slaat toe. Het lijkt of een of anders bos, want overal zijn bomen.
Ik probeer Harry te roepen, maar er komt geen geluid uit mijn mond.
Uit paniek begin ik te rennen. Eindeloos, tussen de bomen door.
Oppeens beland ik met een smak op de grond. Ik voel een arm om me heen slaan, en iets kriebelen in mn nek. Het laatste wat ik hoor is vage gitaarmuziek.


In een klap vliegen mijn ogen open. Louis en Liam springen op het bed en Zayn blijft maar 'Vas Happenin?' roepen. Niall staat met zijn gitaar naast het bed. 'It's time to get up!' zingen ze hard. Harry heeft zijn arm om me heen en zijn krullen kriebelen in mijn nek. Ik begin te glimlachen. Wakker worden gemaakt door de Wake Up Song, op een aparte manier ontwaken uit een nachtmerrie en Harry naast je hebben liggen.
Het gaf me een gelukzalig gevoel.
'You guys sang it amazing' lach ik, nog half slaperig. Harry had nog geen kick gegeven.
'Vas Happenin, Céline' roept Zayn. 'How did you sleep?'
'I slept nice, you?'
'Yeah I slept nice' zegt hij lachend.
Louis heeft er genoeg van dat Harry nog wakker was en gaat aan de andere kant van Harry liggen.
'Harry, Harry. Wake up' roept hij.
'No, no, Louis let me sleep. Please' ronkt Harry. Ik wrijf even over de hand die om mij heen zit gewikkeld.
Liam staat grinnekend toe te kijken. 'Do you smell the amazing smell of food downstairs?' zegt Niall in trance. 'The afro girl is baking eggs with bacon' Hij wiebelt met zijn wenkbrouwen. 'I'm going to take a look' zegt hij terwijl hij de kamer al uit beent.
'Harry, please wake up' probeert Louis nog een keer. Als Harry weer geen antwoord geeft roept hij keihard 'WAKE UP!'
Je ziet Harry schrikken waardoor Liam en ik heel erg moeten lachen.
'I am awake Louis' zegt Harry, terwijl hij een beetje rechtop gaat zitten.
Louis begint tevreden te lachen. 'Goodmorning sunshine' zegt hij medelevend terwijl hij zijn hand door Harry's haar haalt. 'I'll see you downstairs. Come with me, Liam and Zayn' orderd hij daarna.
Liam en Zayn volgen Louis naar beneden. In een klap was de kamer weer leeg.
Ik draaide me om naar Harry. 'Goodmorning' zegt hij. Ik glimlach alleen en laat mijn vingertoppen voorzichtig over zijn gezicht gelijden. Zijn gezicht komt dichterbij en hij drukt zijn lippen op de mijne. 'Should we go to downstairs?' vraag ik. 'I want to know how Elvira's eggs taste'
Ik stap het bed uit, maar Harry blijft gewoon liggen. 'C'mon Harry' zeg ik lachend, terwijl ik naar de andere kant van het bed loop om hem eruit te trekken.
Hij stapt eindelijk lachend zijn bed uit, en samen lopen we naar beneden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen