Foto bij 16

20 ABBOOS (: !
Sorry dat ik zolang niet meer geschreven heb, al bijna een week. Het spijt me echt. Mijn schoolweek was echt niet normaal druk.

'What?" vraag ik Niall.
Louis en Harry zijn nog steeds op mijn bed aan het springen. Zayn is Liam achterna gelopen.
'I'm so happy.' antwoord hij alleen maar, met zijn big smile.
Nu ben ik erg in de war. Ik ben een soort van bang voor de toekomst. Thuis was ik altijd enthousiast, altijd benieuwd naar wat er zou gaan gebeuren. Dat zou nu ook moeten zijn. Maar ik wil dat alles duidelijk is, of dat ik hier voor altijd kan blijven. In deze situatie, met Niall en de jongens. Het is raar.
Ik sta op van het bed, en loop naar Niall. Hij lacht enthousiast. Ik pak zijn handen vast, ik kijk eerst omlaag en dan in zijn ogen. Ik hoop dat Niall mijn twijfel ziet.
Het werkt. Zijn ogen staan nu geruststellend. Hij geeft me een kusje op de wang. 'It is going to be awesome.'
Ik weet niet eens wat het inhoud, dat spelen. Op tour zou geweldig zijn, maar dat lukt vast niet.
Liam en Zayn komen binnen,
'Paul was very excited, he want to hear you! We were looking for a guitar man a long time. You are perfect!'
Ik moet blozen. 'Tomorrow he comes to listen, and check.'
Ik lach mijn tanden bloot. De zorgen komen later wel, ik had nooit verwacht dat ik uberhaupt een kans zou krijgen. 'So he approves me, then..' begin ik.
'You are going to play on tour with us, and on tv-shows, videoclips.'
'That's awesome.' zeg ik.
'You are awesome.' zegt Niall.
Ik kus Niall op de mond. 'Shall we go downstairs?' vraag ik.
'Okay, take your guitar with you. I learn you how to play What Makes Your Beautiful.'
'Eh Niall, I don't know any songs of you guys. Just that one time a girl let me hear something.'
Niall kijkt nogal verbaast. 'That's right. We should listen first on the computer.'
'Possibly.' zeg ik lachend. 'But you can also sing it to me.'
'That's even better' zegt hij met een glimlach. Mijn slaat een slag over. Niet te geloven hoe mooi deze jongen is. En hij is de mijne.
'Can I borrow your guitar?' vraagt hij.
'ofcourse.' zeg ik.
Hij begint te spelen, en daarbij te zingen. Eerst laat ik me verleiden, maar ik probeer me te focussen op het liedje. Het is een goed liedje, met niet heel moeilijke akkoorden. Niall zingt het liedje richting mij. Ik bloos.


Ik kan niet verder op dit moment, sorry.

Reageer (3)

  • fluweel

    Alles wel goed?

    *Ik kan niet verder op dit moment, sorry.*

    Ik weet niet waarom, maar dat zinnetje verontrustte mij een beetje...

    Je verhaal is nog steeds GEWELDIG en ik lees het ook met plezier, alleen kan ik geen reacties plaatsen via mijn gsm. En ja, ik lees vaak via mijn gsm omdat ik de tijd op de computer gebruik om te schrijven... :$

    Maar nu ga ik nog wat reacties plaatsen, omdat ik vind dat je dat heel erg verdient! (H)

    1 decennium geleden
  • Kilgharrah

    AAAAAHH, Niall zingt voor Chris<3

    1 decennium geleden
  • oordopje

    waarom kan je niet verder (huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen