Untill I found you ||091|| Tom
Tom
Zodra ik Amynthas loslaat, kijk ik haar vragend aan. 'Zullen we straks, als Bill wakker is naar de bioscoop gaan? Met z`n twee.' Amynthas drukt haar lippen op die van mij en knikt. Haar ogen glinsteren helemaal. Ik ben blij dat ze zich weer wat beter voelt.
Iets meer dan een uur later zitten we samen bij de bioscoop. We hebben een beker cola gehaald voor als een van ons dorst krijg. Ik pak Amynthas haar hand vast en glimlach. Het was haar filmkeuze, ik mocht het nog niet weten.
Als hij begonnen is, weet ik al gelijk wat voor film het is. Een romantische komedie. Het is nog altijd beter dan een romantische dramafilm.
Amynthas legt haar hoofd, zo goed als dat kan, op mijn schouder. Ik glimlach en sla mijn arm om haar heen. Ik ben zo blij dat ze me nog een kans gegeven heeft. Ik zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten doen.
Het is pauze. 'Ga je mee? Even de benen strekken?' Amynthas knikt liefelijk en staat op. Ik druk een kus op haar wang en pak haar hand vast. Het liefst wil ik van de daken schreeuwen dat ik van haar houdt. Dat zij over een aantal jaren mijn kinderen mag baren en dat ik met haar wil trouwen. Het enige nadeel is, ik weet niet hoe de fans zullen reageren. Ik weet ook niet of David het al wel weet. Amynthas was wel mee, maar ik weet niet of het wel helemaal bij hem door drong toen.
'Tom, ik ga even naar het toilet.' Amynthas ziet weer wat wit, witter dan voorheen. 'Moet ik even met je meelopen?' vraag ik bezorgd. Ze schudt haar hoofd en staat op. Ik druk nog snel een kus op haar wang waarna ze weg loopt.
Er zijn nog geen reacties.