Foto bij 16. Eve.

Zenuwachtig sta ik voor een donkergroene deur, met een klein naambordje ernaast. 'home is where the heart is' staat erop, met siere letters. Ik druk op de bel, en niet veel later staat Niall aan de deur, met een prachtige glimlach op z'n gezicht geplakt. 'Goodmorning beauty' begroet hij me, en geeft me een knuffel. 'Goodmorning' antwoordt ik verlegen. Ik trek m'n jas uit en gooi 'm op de trap, omdat ik daar al meerdere jassen zie liggen. 'Kom je?' vraagt Niall en hij pakt m'n hand vast. Samen gaan we naar een crèmekleurige deur binnen waar de anderen gezellig met elkaar in de bank zitten. Harry staat als eerste op, en geeft me een knuffel. 'Hoi Eve, leuk je te ontmoeten, heb al veel over je gehoord' zegt hij met een brede grijns op z'n gezicht. 'O, echt waar?' antwoord ik zogenaamd verbaast, en zie dat Niall een beetje rood wordt, en Harry een stomp geeft. Ik glimlach om het tafereel en omhels de anderen ook even. 'Aaw, wat fijn dat er nu ook een meisje meegaat' zegt Rose lachend, terwijl ze met een verontschuldigde blik de jongens aankijkt. 'nou,zullen we dan maar gaan?' vraagt Louis. Het is duidelijk te zien dat hij er zin in heeft vandaag. 'JAAAAA' roept Rose enthousiast. 'Eve & ik gaan voorin' zegt ze lachend en ze trekt me mee naar gauw mee naar de hal om onze jassen aan te trekken. Daarna stappen we in een busje, en ga ik lachend naast Rose zitten. Ik zie vanuit de spiegel dat Niall z'n hoofd tegen het raam legt en z'n ogen sluit. Louis start de motor, en we gaan een geweldig dagje tegemoet.

sorry lievviess! korte dit keer, ik moet zo nog werken (; jullie reacties zijn super lief! x

Reageer (2)

  • HarrysWife

    Love it babe! ('ll)

    1 decennium geleden
  • NeonX

    Hahaha geweldig! Dagje uit!
    Love Rose, lekker actief xD
    Snel verder meiss, love it! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen